Kanarifuglene: [KL] League
-
@geert-van-h-_nl is inderdaad even iets niet goed gegaan
-
@rísingstar_nl Wel goed dat je de comp wilden aanmaken! Alleen jammer dat deze instelling aan staat, zo kunnen de bc pompers er op los gooien met hun geld Volgende keer gaat dat helemaal goed
-
@renkie_nl
Zal ik de competitie KL 1 om 22.45 uur aanmaken? -
@renkie_nl wat mij betreft een prima plan Raymond. Echter heb ik het niet voor het zeggen. Anders maar verzetten naar morgen.
-
Ik ben voor!
-
@mikevanderhilst_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik ben voor!
Goed, keejos gaf ook zijn goedkeuring
-
@geert-van-h-_nl Hij is ook niet goed op privé gegaan, waardoor er iemand in zit die er niet in hoort. Ben ermee bezig om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Wellicht dat er een nieuwe competitie aangemaakt moet worden. @allemanagersvankl2
-
@rísingstar_nl zou wellicht het beste zijn...
Kan gebeuren. -
@rísingstar_nl
Timers bij mij staan ook aan in KL 1, vandaar nog geen uitnodigingen verstuurd. Kreeg de optie niet om alles aan te passen. -
toevallig al reactie van GB ?
-
@mikevanderhilst_nl
Nee, alleen geappt. Bij wie kan ik dan zijn? -
Weet ik ook niet echt, de support laat het vaak afweten. Wou Harry Poon taggen maar die zie ik niet meer in de opties
-
@mikevanderhilst_nl
Er wordt al gekeken of ik eruitgegooid kan worden. Ben de settings vergeten aan te passen tussen land kiezen en club kiezen in. Ik was iets te snel. -
@renkie_nl
Misschien nu wel te laat voor de meesten ? -
@furrax_nl
Nee, heb op OFM nog 2k coins die nog ns opmoeten -
Tja wellicht. Zelf kan ik dan alleen weer na 10en. Dus 8-9 zou voor mij weer een valse start worden. Heb overal vrede mee maar zit nu alweer een half uur de pagina up te daten dus ik zie hem nu wel graag komen -.-
-
@mikevanderhilst_nl
Vandaag wordt niks meer, sorry jongens.
Als ik voor morgenavond eruit gegooid kan worden. Wil ik het best morgenavond opnieuw aanmaken. Tijd maakt me niet uit. Kan dus ook 22 uur ofzo -
@renkie_nl
Was toch weer iets te lang geleden dat ik een comp had aangemaakt. -
Oke, thanks voor de update. Lijkt me prima dat jij hem dan weer aanmaakt. 22:05-22:30 als de rest het ermee eens is heeft mijn voorkeur dan. Op zich een prima tijdstip zodat spelers die vroeg naar bed moeten nog kunnen joinen en spelers die tot laat werken/sporten dat ook kunnen.