Kanarifuglene: [KL] League
-
Nogmaals m’n excuses dat dit zo’n probleem is geworden. Als iedereen het ermee eens is, wil ik (ik denk) maandag wel een nieuwe competitie aanmaken. Dit is in mijn ogen wel het eerlijkst. Iedereen moet dan alleen wel zelf even ontslag nemen na de eerste speelronde.
-
@renkie_nl goed bezig Raymond!
-
@rísingstar_nl ach er zijn ergere dingen in de wereld. Maandag lijkt me prima
-
@putse-boys_nl Raymond is helaas helemaal niet goed bezig geweest. Het was fijn geweest als hij iedereen uitgenodigd had... Ik heb namelijk geen invite ontvangen, dus toen ik dat doorhad heb ik meteen toegang aangevraagd via de app. Echter 0,0 reactie. Nu via de pc nog maar eens geprobeerd.
Gelukkig zit iedereen er verder al in en zijn er wss al redelijk wat workers geweest.
-
@braamsie-_nl Blijkbaar is er nog een braamsie op osm. Daar is iets niet helemaal lekker gegaan. Als het goed is, is het nu opgelost.
-
Excuses voor de eerste reactie die uit irritatie geschreven was.
-
@braamsie-_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@putse-boys_nl Raymond is helaas helemaal niet goed bezig geweest. Het was fijn geweest als hij iedereen uitgenodigd had... Ik heb namelijk geen invite ontvangen, dus toen ik dat doorhad heb ik meteen toegang aangevraagd via de app. Echter 0,0 reactie. Nu via de pc nog maar eens geprobeerd.
Gelukkig zit iedereen er verder al in en zijn er wss al redelijk wat workers geweest.
Ik heb sinds gisterenavond nog niks verkocht, dus op mij heb je sowieso geen achterstand. Ik heb alvast een ticket richting KL2 beet, vrees ik!
-
-
@braamsie-_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Excuses voor de eerste reactie die uit irritatie geschreven was.
Excuses aanvaard. We hebben dit al 1 op 1 besproken. Er is inderdaad een Braamsie op osm. De echte Braamsie is dus Braamsie Ik was gisteren uitgegaan van de lijst met alle namen hier laatst gepost, daar stond dat tekentje niet op. Neemt niet weg dat het toch deels mijn fout was, maar goed we hebben het besproken en het is goed zo. Dat tekentje zal denk ik nooit meer worden vergeten, is dat ook meteen duidelijk.
Laten we inderdaad nu verder gaan met de voorbereiding en er een mooie ronde van maken. Ook de slotworden van Braamsie zojuist, daar sluit ik me volledig bij aan! -
-
Kan ik nog meedoen met een KL League, zoja kan ik dan uitgenodigd worden?
-
@master-guido_nl Ik heb je een uitnodiging gestuurd voor KL3. In een privebericht heb ik je je team doorgegeven. Succes!
-
Moeten we nu wel of geen ontslag nemen direct na de 1e speelronde?
Wat is de reden vanuit GB dat ze ons niet (meer) willen helpen, mogen we dat weten?
-
@lunatics5314_nl Wel ontslag nemen na de voorbereidingsronde. De competitie wordt opnieuw gestart met de juiste instellingen.
-
Morgenavond is de eerste wedstrijd in KL2. Maandagavond kunnen we een restart doen. Iedereen wordt dus verzocht tussen zondagavond en maandagavond ontslag te nemen, zodat iedereen vanaf het begin kan meedoen.
-
Maar we krijgen dus ook niet te horen waarom we niet geholpen worden?
-