Kanarifuglene: [KL] League
-
Kan ik nog meedoen met een KL League, zoja kan ik dan uitgenodigd worden?
-
@master-guido_nl Ik heb je een uitnodiging gestuurd voor KL3. In een privebericht heb ik je je team doorgegeven. Succes!
-
Moeten we nu wel of geen ontslag nemen direct na de 1e speelronde?
Wat is de reden vanuit GB dat ze ons niet (meer) willen helpen, mogen we dat weten?
-
@lunatics5314_nl Wel ontslag nemen na de voorbereidingsronde. De competitie wordt opnieuw gestart met de juiste instellingen.
-
Morgenavond is de eerste wedstrijd in KL2. Maandagavond kunnen we een restart doen. Iedereen wordt dus verzocht tussen zondagavond en maandagavond ontslag te nemen, zodat iedereen vanaf het begin kan meedoen.
-
Maar we krijgen dus ook niet te horen waarom we niet geholpen worden?
-
-
Ik zit er nu ook in na afwezigheid! Succes!
-
@furrax_nl Welkom terug en veel succes!
-
Leuk dat jullie samen spelen in de LFS-cup, maar de Kanarifuglene league speel je toch echt als individu...
-
Jij mag ook minstens scoutwaarde op mijn spelers bieden hoor skip. Ik verkoop geen drol aan engine dus voel je vrij om spelers op te halen bij juve.
-
@the-skippy_nl ik snap het probleem niet???
-
Het is wel heel toevallig dat jullie samen een duo vormen bij de LFS-cup en dat jij nu 2x vrij goedkoop een speler haalt bij Juve...
Maar ik heb m'n zegje gedaan, dus laten we er verder weer een leuke competitie van maken!!
-
Opstelling vergeten. Gelukkig viel de schade mee en pakte ik nog een puntje!
-
@lunatics5314_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Maar we krijgen dus ook niet te horen waarom we niet geholpen worden?
Omdat ze niet geïnteresseerd zijn in mensen die hun spel spelen.
-
@KL2 De eerste speelronde is geweest, dus we kunnen eindelijk een restart doen. Ik verzoek iedereen voor vanavond ontslag te nemen. Tussen 21:00 uur en 22:00 uur wordt een nieuwe competitie aangemaakt. Uitnodigingen volgen.
-
Denk dat ik iets teveel heb betaald aan mijn scout.