Kanarifuglene: [KL] League
-
De tussenstanden per 16/06/2018! Vergeet je niet in te schrijven voor komend seizoen.. Inschrijvingen lopen nog tot en met vrijdag 22 juni a.s.!
-
@keejos_nl KL2 is niet gesorteerd
-
@killing-spread_nl Verkeerde plaatje gepakt ja.. De overige dagen staat de eindstand wel goed
Excuus. -
Het seizoen zit erop! Hier de eindstanden in alle 3 de leagues! Vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen! De inschrijving sluit aanstaande vrijdag om 23:59 uur!
-
Bedankt KL voor de leuke competities
-
Ben bezig met de jaarranking van de KL
In deze ranking zijn alle volledige seizoenen van de KL meegeteld die in dit kalenderjaar zitten. Engeland, Frankrijk en Italie so far.Hier alvast een sneak peak.
Een mooie tabel met alle deelnemers (88) komt spoedig.- Jelle Nijhof 12000
- Renkie 11955
- Rubber890 11620
- MikevanderHilst 11390
- Cobus10101 10975
- the Skippy 10140
- Mick77 9610
- Hans016 9385
- McWilliam 9375
- Wingie85 8825
- Braamsie 8310
- Jottum64 8146
- Genious18 7940
- No Matter 7884
- Coachmaster7 7835
- Stannleyy 7221
-
HIERBIJ DE LOTING VOOR HET KOMENDE SEIZOEN VAN DE KANARIFUGLENE LEAGUE!
De competities worden maandag aangemaakt rond de klok van 21:00 uur.
De mods per competitie zijn de gelukkige nummers 3 in de loting, oftewel:KL1 - @snertje09_NL
KL2 - @Keejos_NL
KL3 - @gna-gna-gna_NLDe instellingen voor de competitie zijn als volgt:
Naam: Kanarifuglene League 1 (of 2, of 3)
Oefenwedstrijden: Niet toegestaan.
Instellingen: Zie afbeelding hieronder.DAN DE LOTING VOOR DE LEAGUES!
KL1 - BRAZILIË (mod: @snertje09_NL )
KL2 - RUSLAND (mod: @Keejos_NL )
KL3 - ZWITSERLAND (mod: @gna-gna-gna_NL )
Langs deze weg wens ik iedereen weer enorm veel plezier in het komende seizoen van de Kanarifuglene League!
-
Vanavond gaan we van start! Zorg er allemaal voor dat de competitie-instellingen én de teams juist gekozen worden. No pressure, just don't fuck it up!
Vorige editie hebben we namelijk een flinke vertraging opgelopen, wat voor iedereen alleen maar frustratie opleverde. Ik ga ervanuit dat we met @snertje09_NL en @gna-gna-gna_NL twee professionals in huis hebben die ervoor gaan zorgen dat alles vanavond op rolletjes verloopt en dat iedereen rond een uur of 21:00 de competitie in kan.
Voor KL2 zal ik de competitie naar verwachting rond 21:15 aanmaken en de invites versturen. Ik heb namelijk training van 19:30 - 21:00 en moet me nog even omkleden voordat ik bij m'n laptop kan
We gaan er weer voor! Zet hem op allemaal!
-
Zelfde geldt voor de KL3
-
@keejos_nl
Hoe laat KL1? Nog geen uitnodigingen. -
@Renkie_NL : voel je vrij om de comp aan te maken en de invites te doen als dat beter uitkomt. Ik ben helaas ook afhankelijk van de grillen van de mods
-
@Keejos_NL @Renkie_NL Ik kan het ook doen als ik op het werk ben. Echter zullen de uitnodigingen pas rond 23u verstuurd worden..
-
@KL1 @Renkie_NL of @putse-boys_NL nemen de invites over. Een van hun zal vanavond rond 23:00 de comp aanmaken en uitnodigingen versturen. Excuses voor het ongemak!
-
23:00 is te laat joh. Ik ga nu slapen, morgen vroeg op voor werk.
Lekker morgen doen (Y)