Kanarifuglene: [KL] League
-
De tussenstand van de KL1 na speelronde 39 茅n de eindstanden van zowel de KL2 als de KL3!
Proficiat aan @meine-van-der-sluis_NL & @pummel123_NL voor het binnenslepen van de titels en natuurlijk ook aan @Dave-Jansen_NL voor het behalen van de sheetwinst in KL3. En tot slot nog aan alle andere promovendi -
@keejos_nl thnx voor het bijhouden Jurgen
-
Net naast me doelstelling gegrepen.
-
@keejos_nl Thanks Jurgen voor het bijhouden!
Voor mij na iets meer dan een jaar nu een keer in de KL1, dankzij een goede competitiestart en de bekerwinst. Het was tot het laatst spannend met @peter-osm-master_NL. -
@bjorn2321_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@keejos_nl Thanks Jurgen voor het bijhouden!
Voor mij na iets meer dan een jaar nu een keer in de KL1, dankzij een goede competitiestart en de bekerwinst. Het was tot het laatst spannend met @peter-osm-master_NL.Dat was het zeker, en gefeliciteerd met de beker en promotie veel succes en plezier in KL1
-
@Keejos_NL bedankt voor het bijhouden. Daarnaast ben ik blij met het binnenhalen van de titel!
-
@pummel123_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Keejos_NL bedankt voor het bijhouden. Daarnaast ben ik blij met het binnenhalen van de titel!
Het is je gegund, tegen Vitesse niks ingesteld daardoor 2-3 onderuit en ook nog de beker misgelopen op penalties lekker dan hahaha.
Maar promo en sheetwinst kwam nooit meer ingevaar dus volgend jaar zien we elkaar weer in de KL2
-
@Dave-Jansen_NL ik ben het ook een aantal keer in het begin vergeten in te stellen, maar heb op het laatste veel risico gelopen met mijn 2 nederlagen op elkaar ...
Alleszins mooi seizoen gespeeld en zien verheug mij op volgend seizoen alweer!
-
Totaal onverwacht nog KL2 gewonnen. Gefeliciteerd iedereen en bedankt Jurgen voor de tussenstanden!
-
Welk land gaat het worden?
-
@furrax_nl Nog anderhalve week tot de loting.. Ik focus me voor nu liever op het uitspelen van de KL1 dan al vooruit te blikken op het komende seizoen
-
@keejos_nl Oke. Kan ik nog een seizoen meepikken met 8 teams ondertussen?
-
Sjemig Furrax is er nogsteeds
-
@kippy-v_nl Jij ook!
-
@furrax_nl Nee, volgens mij redt je dat nooit..
Aangezien we maandag 8 oktober los gaan, krijg je dat niet voor elkaar als ik zo even vlug reken. -
This post is deleted!
-
@Braamsie-_NL Gefeliciteerd met de sheetwinst!!
-
Thx voor de sheets @Keejos_NL