Kanarifuglene: [KL] League
-
Goed bezig Yassin.
-
@appiel_nl
Absoluut, moeten nog wel even gas gaan geven de laatste wedstrijden. Vooral ik. -
@furrax_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Goed bezig Yassin.
Ja. Maar ik sta zonder die computers lager dan de laatste plek ach ja volgende keer beter, gewoon steeds opnieuw proberen en niet opgeven!
-
Benieuwd naar de nieuwe stand of ik nu wel op promotie sta. Ben van 5e naar 3e gegaan
-
-
@jesperv95_nl Je zit nu op promotie, nu nog 5 a 6 wedstrijden Knallen
-
ach ach @Keejos_NL degradatie
-
@yassin-mansousri_nl Ik ben halverwege het seizoen al uitgetuned en ben overal de competities aan het afronden die ik meespeelde. Dit is de laatste
-
@keejos_nl ach ja. Ze zeggen altijd: Het is beter om een stap terug te doen, om daarna 2 stappen vooruit te gaan. Misschien toch beter voor jou.
-
@yassin-mansousri_nl Nee je snapt niet wat ik bedoel. Wat ik zeg is dat ik langzaamaan alle competities waarin ik heb meespeel aan het uitfaseren ben tot nul.
-
@keejos_nl Andere Woorden: er zal een dag komen dat je stopt (of even een pauze neemt) met al deze toernooien.
-
@yassin-mansousri_nl Juist! Maar laten we dit gesprek niet hier in dit topic voeren, mijn PM staat altijd beschikbaar voor conversaties die off-topic zijn.
-
@keejos_nl @Furrax_NL heeft minder punten dan @Voske2704_NL maar staat toch boven hem
-
@Yassin-Mansousri_NL Opgelost