Kanarifuglene: [KL] League
-
@yassin-mansousri_nl
Mij lijk het wel leuk om volgend sezeon mee tedoen zijn er nog voorwarde aan verbonden? -
Ik ben vanaf dit weekend een weekje op vakantie en tegen 18 februari weer in de gelegenheid om tussenstanden te doen. Als iemand daar niet op wil wachten en zelf de sheet wil bij houden, be my guest.
Voel je vrij om mij een PM te sturen met je mailadres in-game, dan kan ik de sheet naar je doorsturen.
Vanaf de 18e ben ik weer van de partij! -
Ik heb @wooper_NL bereid gevonden om de tussenstanden van de KL en CC in mijn afwezigheid te blijven posten. Dank daarvoor!
-
@keejos_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@gepke3_nl Nee, alleen dat je je tijdig inschrijft voor de league. Naar verwachting zijn de inschrijvingen over een week of 4-5 weer geopend, dus hou het forum in de gaten
En hoe lang duurt het dan tot de competitie start? Wil graag meedoen volgende keer, maar ben met al mijn slots net gestart. Maar volgens mij komt het wel.
-
..uit.
-
@choukou_nl Beetje rond 1 of 8 april waarschijnlijk.
-
De tussenstanden na speelronde 7
-
De tussenstanden na speelronde 8
-
De tussenstanden na speelronde 9
-
Gaat hem echt niet meer worden dit seizoen, helaas.
Hoge DS die in begin slecht loopt is gewoon killing.
Volgend seizoen KL2 -
@gepke3_nl Door lager dan je doelstelling en door een overtreding
-
Montreal Impact kampioen!
-
-
@gepke3_nl Vooral lager met een hoge DS. Dit zorgt ook nog eens voor een slecht moraal, waardoor je er ook eigenlijk niet meer uitkomt. Ook liggen de punten echt heel dicht bij elkaar, na 10 wedstrijden 10 punten verschil tussen nummer 1 en 19 is natuurlijk weinig. Twee keer winnen op rij en je stijgt 10 plaatsen (dan zou ik weer + staan).
-
@bjorn2321_nl Nou, ligt zo dicht bij elkaar dat je hier zeker nog kan uitkomen hoor
-
-
@Furrax_NL Succes vandaag tegen mij!
-
@wooper_nl leonvangaal heeft ontslag genomen blijkbaar