Kanarifuglene: [KL] League
-
@jordyrcjr_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Update:
Ik heb het volgende privebericht gekregen van @jasperhhc_NL :
"
Sorry man, als je een andere member kan vinden voor mijn plek zou het erg fijn zijn! heb namelijk geen slot vrij, sorry alvast
"Wie gaat erover de KL tegenwoordig want normaal gesproken is deze man dan uitgesloten voor een jaar KL, dit is natuurlijk niet netjes
-
Ik wil zijn plaats dan wel overnemen. Laat me weten of dit nodig is. @JordyRCJr_NL
Heb een aanvraag gedaan.
-
@dave-jansen_nl Jij hebt een uitnodiging ontvangen hoor, heb je uitgenodigd weet ik zeker. Anders zou ik je moeten accepteren en dat heb ik ook niet gedaan. En toch zit je erin. Dus niet mijn fout lijkt mij.
-
@douwe-kooistra_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@dave-jansen_nl Jij hebt een uitnodiging ontvangen hoor, heb je uitgenodigd weet ik zeker. Anders zou ik je moeten accepteren en dat heb ik ook niet gedaan. En toch zit je erin. Dus niet mijn fout lijkt mij.
nee was ook niet jouw fout sowieso niet, want ondanks dat ik de uitnodiging niet zag kon ik er gewoon in.
het heeft meer met communiceren te maken dit keer maar goed we zijn onderweg en die ene scout overleef ik wel hahaha -
@joost-sœter_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik wil zijn plaats dan wel overnemen. Laat me weten of dit nodig is. @JordyRCJr_NL
Heb een aanvraag gedaan.
Het lijkt mij inderdaad beter om een volle competitie te hebben alleen is het niet aan mij om het te beslissen.
Hoor graag of @Keejos_NL dit ook goed vindt. -
Daar zal Jurgen geen bezwaar tegen hebben.
-
@davemx1984 anders ga je huilen
-
Ik heb nu de plaats ingenomen. @jasperhhc_NL zo'n reactie is natuurlijk niet echt gepast. Dit had je natuurlijk zelf kunnen voorkomen. Nu is het opgelost.
-
Lekker hoor, ik vang meteen weer een rooie kaart. Vorige keer in de Engelse competitie 6 gepakt en in de Spaanse met dezelfde tactiek 0. Maja nog genoeg wedstrijden om erbovenop te komen.
-
@choukou_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Lekker hoor, ik vang meteen weer een rooie kaart. Vorige keer in de Engelse competitie 6 gepakt en in de Spaanse met dezelfde tactiek 0. Maja nog genoeg wedstrijden om erbovenop te komen.
Heel raar
-
-
De tussenstanden na speelronde 4
-
De tussenstanden na speelronde 5
-
De tussenstanden na speelronde 7!
-
De tussenstanden na speelronde 8!
En een hele leuke ronde in Kl1
-
En dan ben je de nummer 1 en nummer laatst nog vergeten . 1 wedstrijd maar waar een winnaar uitkwam.
-
-
De tussenstanden na speelronde 11
-
De tussenstanden na speelronde 12