Kanarifuglene: [KL] League
-
Beiden competities genereren toch niet dezelfde punten @wooper_NL ?
-
This post is deleted!
-
@mikevanderhilst_nl De puntenfactoren waren inderdaad niet aangepast. Met de hulp van Wilbur is dit opgelost.
-
-
De eindstanden van de KL!
Proficiat Stef en Justin met het winnen van KL1 en KL2!
Vergeet jullie niet in te schrijven voor de volgende editie van de KL die start op 9 september!
-
Zou er misschien weer een tussenstand kunnen komen van de jaarranking?
-
@powershot-stef_nl ga ik doen
-
Aanschouw. Waar jij op hebt gewacht.
Deeeeeeeeeeee Jaarranglijst naa 5 seizoenennnnnn!!!!! -
-
@yassin-mansousri_nl Thanks!️
-
Boys, even alle aandacht!
Mathieu zal even afwezig zijn, op zo'n vroegst komt ie zondag terug, op zo'n laatst woensdag, of het kan anders zijn
Ik wil daarom even jullie mening:
- KL start gewoon aanstaande maandag, desnoods sta ik bereid om de loting te doen.
- We stellen de KL een week uit. En wordt misschien door Mathieu gedaan
Dus, zeg het maar.
-
@yassin-mansousri_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Boys, even alle aandacht!
Mathieu zal even afwezig zijn, op zo'n vroegst komt ie zondag terug, op zo'n laatst woensdag, of het kan anders zijn
Ik wil daarom even jullie mening:
- KL start gewoon aanstaande maandag, desnoods sta ik bereid om de loting te doen.
- We stellen de KL een week uit. En wordt misschien door Mathieu gedaan
Dus, zeg het maar.
Er is blijkbaar al iemand geregeld voor de KL.
Dus hoeft niet meer blijkbaar... -
Klopt @Yassin-Mansousri_NL Mathieu heeft dat geregeld!
-
@yassin-mansousri_nl @Silvester-J_NL zal dit gaan doen dus gewoon rustig blijven komt allemaal goed
-
@the-beast94_NL @peter-osm-master_nl
Ik kan ook wel in de groepsapp lezen hoor -
Het 6e KL-seizoen van 2019 zal aanstaande maandag van start gaan. Alle 3 competities zullen in hetzelfde land plaatsvinden, namelijk: Italië!
Hieronder staat de loting. Voor elke divisie wordt nog een Moderator gezocht.
KL1:
KL2:
KL3:
Veel succes allen!
-
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Geen inkomende transfers voor middernacht op de dag van het aanmaken van de competitie
In onderlinge duels moeten alle spelers op positie staan. Verdachte uitslagen zullen we onderzoeken.
Direct sale is toegelaten.
-
@Silvester-J_NL je loting klopt niet ten opzichte van de eindstanden van de vorige KL
-
Vorige keer 8e geworden in KLf 2 met Alaves (ds 13), nu in gedeeld in KLf 3, verklaar dat es.
-
@fryskelan_nl
Excuus, jij had inderdaad in de KL2 ingedeeld moeten worden en Douwe Kooistra in de KL3. Ik zal het aanpassen.