Kanarifuglene: [KL] League
-
@wooper_NL Mag er alsjeblieft wat gedaan worden aan die verkoopkansen. Het lijkt makkelijker voor een team van 50 miljoen naar 1 miljard te gaan dan een club van 300 miljoen.
Ik kom gewoon bijna nauwelijks voorruit omdat mijn selectie uit 80% uit spelers van boven de 10 miljoen bestaat en je niet zomaar spelers kan verkopen. Echt vervelend, vooral voor mij dat met de hoogste selectiewaarde begin...
-
@Yassin-Mansousri_NL Misschien niet al je oude spelers voor het maximale bedrag proberen te verkopen....
-
@Yassin-Mansousri_NL Dag Yassin. Zoals Nils zei, het hangt er van af wat je op de transferlijst plaatst. Spelers aan 30-40 miljoen willen verkopen heeft weinig zin.
Wat je bijvoorbeeld ook kan doen is scouten op spelers die een lagere rating hebben en die op de transferlijst plaatsen.
-
@Kingnilo_NL Maximale is 40+ miljoen, ik verkoop ze niet eens voor 30...
-
@wooper_NL Kan ook, maar toch irritant dit...
Daar hebben meer mensen zelfs last van, de spelers van Legendz klagen er regelmatig over. Verbaast me niet dat er meerdere zijn. -
Het is verschrikkelijk, je verkoopt haast niks meer.. Maar ook in andere competities verkoop ik haast niks, ik denk dat ze bij osm nog meer coins hopen te verkopen of zo .
-
@Hobospeler_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Het is verschrikkelijk, je verkoopt haast niks meer.. Maar ook in andere competities verkoop ik haast niks, ik denk dat ze bij osm nog meer coins hopen te verkopen of zo .
Zelfde probleem al 3 dagen ! als je dan andere transfers bekijkt in de competitie wordt je helemaal gek
-
Die Yassin bakt er weer niks van. Jeetje.
-
De tussenstanden
-
@Furrax_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ja hallo, Hoe Kan Ik Groeien Als Ik NIKS Kan Verkopen?
Maar blijkbaar helpt klagen. 6 spelers alsnog verkocht gisteren...
-
@Yassin-Mansousri_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik denk dat klagen net niet geholpen heeft! Je hebt 6 spelers verkocht omdat je eindelijk eens luisterde naar ons
-
-
@wooper_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik denk dat klagen net niet geholpen heeft! Je hebt 6 spelers verkocht omdat je eindelijk eens luisterde naar ons
Heel grappig. Maar ik luisterde al toen ik met jou in de crew zat!
-
Maar even. Hoe kan spelers van de prijs 15 miljoen of minder zelfs 5 dagen moeten wachten voor verkoop? Zelfs die spelers
Maar nu kan ik weer verder... -
Heel grappig. Maar ik luisterde al toen ik met jou in de crew zat!
Yeah sure
-
@peter-osm-master_NL ja peter.
Ik gebruik nog zelfs jouw taktieken. -
@peter-osm-master_NL heeft wooper dit in de groepsapp gezet ofzo? Of zit je er nog úberhaupt in peter?
Is beetje verdacht dit, al kan je toevallig hier komen natuurlijk...
-
- Peter en ik zitten nergens meer samen in een groepsapp
- Zowel Peter als jij zijn erg actief op het forum
- Als een speler er voor 5 dagen+ opstaat, dan haal je die er toch gewoon af en verkoop je een ander?
-
- Peter en ik zitten nergens meer samen in een groepsapp
- Zowel Peter als jij zijn erg actief op het forum
Ah ja. Inderdaad
- Als een speler er voor 5 dagen+ opstaat, dan haal je die er toch gewoon af en verkoop je een ander?
Kan ook. Maarja.
Genoeg off-topic gepraat hier denk ik... Genoeg topics hiervoor.
(Ja oke, ik begon ermee)
-
@peter-osm-master_NL heeft wooper dit in de groepsapp gezet ofzo? Of zit je er nog úberhaupt in peter?
Is beetje verdacht dit, al kan je toevallig hier komen natuurlijk...
Ik zit niet in een groeps app Yassin, ik ben hier dagelijks soms 3 a 4x per dag en lees veel maar antwoord niet op alles maar dit kon ik even niet laten sorry