Kanarifuglene: [KL] League
-
-
Kan iemand verklaren waarom Genk tweede staat op de sheet? Genk (DS1) heeft plaats 2 in de competitie, terwijl Sint Truiden (DS7) 3e staat en Mechelen (DS13)6e staat.
Kan iemand uitleggen waarom een DS1 die onder zijn doel staat, zo hoog staat op de sheet t.o.v. andere teams?
-
@PíoPíoUDLP_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Kan iemand verklaren waarom Genk tweede staat op de sheet? Genk (DS1) heeft plaats 2 in de competitie, terwijl Sint Truiden (DS7) 3e staat en Mechelen (DS13)6e staat.
Kan iemand uitleggen waarom een DS1 die onder zijn doel staat, zo hoog staat op de sheet t.o.v. andere teams?
Ik zal dit morgen bekijken. Het kan zijn dat er een foutje gebeurt is.
-
@wooper_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@PíoPíoUDLP_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik zal dit morgen bekijken. Het kan zijn dat er een foutje gebeurt is.
Bedankt voor je reactie. Verwacht niet dat het een foutje is, maar ben benieuwd hoe bovengenoemde verklaard kan worden.
-
@PíoPíoUDLP_NL wat ik je wel kan vertellen is dat we niet met de doelstellingen werken die op osm staan.
We werken met een DSsheet. Dat wil zeggen dat we de doelstellingen aanpassen.
Sommige ploegen hebben bijvoorbeeld een Ds1, maar als je het totaal van hun selectiewaarde ziet is het maar een ds4 team. Dit passen we dan ook toe, en daarop worden die punten berekend.
-
Oke, bedankt voor je uitleg!
-
De tussenstanden na speelronde 27
-
-
-
-
Tussenstanden KL
-
Bedankt iedereen voor het seizoen in de KL4!
Zelf een prima seizoen gehad, bekroond met promotie.
@wooper_NL Bedankt voor het bijhouden van de sheet. -
@PíoPíoUDLP_NL , wanneer start de nieuwe competitie?
-
-
Het laatste seizoen van de KL competitie is bijna ten einde. Schrijf je nu in voor het eerste seizoen in 2020!
OPGELET er zijn een aantal aanpassingen.
Ontslag nemen uit een competitie zonder geldige reden = geen volgende deelname meer!
Omdat de KL competitie een jaar evenement is, willen wij de spelers belonen die op de jaarranking de top 3 bezettten.
Plaats1- 2350 BC
Plaats2 - 1125 BC
Plaats 3 - 525 BC
-
@wooper_NL kan die rangschikking in KL4 eens nagekeken worden want daar kloppen toch een paar dingen niet. Bijvoorbeeld Mechelen heeft 2055 punten maar de laatste wedstrijd van het seizoen verliezen ze waardoor ze 2 plaatsen achteruit zakken maar toch blijven ze 2055 punten behouden?
-
@Jonathanissen_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@wooper_NL kan die rangschikking in KL4 eens nagekeken worden want daar kloppen toch een paar dingen niet. Bijvoorbeeld Mechelen heeft 2055 punten maar de laatste wedstrijd van het seizoen verliezen ze waardoor ze 2 plaatsen achteruit zakken maar toch blijven ze 2055 punten behouden?
Inderdaad, ik heb het aangepast en verder nagekeken.
-
-
-