Kanarifuglene: [KL] League
-
Dankje voor de indeling etc! Verder heb ik als nieuweling nog 2 vragen. Stijgen er nu 2x 2 managers uit 4e divisie of 2 x 4 managers?
En aan de hand van wat wordt de puntentelling opgemaakt, beslist op managerpunten? -
@Aurélie-Melis_NL Er stijgen 4 teams uit elke divisie en er zakken 4 teams uit elke divisie. De punten rekenen we uit met een sheet. De doelstellingen veranderen ook omdat we met een doelstellingensheet werken.
-
Wij zoeken nog altijd moderators voor KL4A en KL4B.
Bij interesse of vragen, graag een pm naar mij of Wooper
-
Update moderators
Uiteraard zoeken wij voor iedere competitie nog een moderator, die de competitie wilt openen.
Zonder moderators wordt het een beetje lastig om KL te spelen.KL1: @Vundezz_NL
KL2: @maricja_NL
KL3: @maury76_NL
KL4A: @Lucasdjong_NL
KL4B: -
Update moderators
We hebben veel pm's moeten wisselen, maaaaaaar we hebben gelukkig voor iedere KL een moderator gevonden. Zonder moderators wordt het een beetje lastig om KL te spelen.
KL1: @Vundezz_NL
KL2: @maricja_NL
KL3: @maury76_NL
KL4A: @Lucasdjong_NL
KL4B: @Gaitwanker_NLDe competities zullen worden aangemaakt tussen 21.30 en 22.30 uur vanavond.
Alle moderators zullen instructies ontvangen om het aanmaken van de league zo goed mogelijk te laten verlopen.Aan alle moderators die zich hebben aangeboden, onze dank is groot
Wij als organisatie, zullen uiteraard een paar keer per week de sheets posten
Wij wensen iedereen heel veel succes dit seizoen.
De jaarranking 2020 volgt spoedig -
Top geregeld alles weer, mijn complimenten
-
Had liever een lager doel gehad... Meteen aan de bak dus met Ajax!
-
Invites KL1 verstuurd
-
Uitnodigingen voor KL3 zijn verstuurd!
-
Transferregel
In de KL is het niet toegestaan om voor 00.00 uur al spelers te kopen van de tl.
Aangezien deze regel weggezakt was tot op pagina 166 van dit topic, staan voor voor de spelers van KL4 eenmalig toe dat er wel spelers voor 00.00 uur gekocht mogen worden.
Dit omdat heel KL4 bestaat uit nieuwe deelnemers die deze regel niet kennen en niet konden weten omdat deze regel te ver weggezakt was. De managers in de andere KL divisies zijn al wel bekend met deze regel, omdat zij al minimaal 1 seizoen deelnemen.Inmiddels is deze regel omhoog gehaald in dit topic.
Onze excuses voor het ongemak en de onduidelijkheid.
Maricja en Wooper
-
Wou net de overtreding in KL4B melden
-
@FC-Eddie_NL Wij hadden al meldingen gekregen en hebben gekeken waar de regel te vinden was. Aangezien deze pas over het eerst te vinden is op pagina 166, vonden wij het hier passend om voor de nieuwe deelnemers in KL4 een oogje dicht te knijpen.
We kunnen niet verwachten dat nieuwe deelnemers een heel topic doorspitten om alle regels te kennen. Daarbij stond het ook niet in de laatste samenvatting.
-
Geen probleem hoor verder
-
Noem je mij nou nieuw?
-
@Furrax_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Noem je mij nou nieuw?
Nee jij krijgt wel strafpunten
-
@Furrax_NL Hahaha, jij bent al onderdeel van het OSM inventaris inmiddels
-
Geen OSM zonder mij. Ik zou aandelen moeten eisen.
-
Bij ons ontbreken nog Abdel. , jandejaper, Jimi_beasley_the_best en Marawikos. Kunnen die nog een uitnodiging krijgen wellicht?
-
@McWilliam_NL De betreffende managers hebben een bericht gehad Thanks!!
-
Het volgende weekend event is Transfer Frenzy.
Ik denk dat 90% van de spelers dit liefst niet wou.
Daarom:
Maris en ikzelf zullen proberen om zoveel mogelijk spelers te contacteren per divisie met de vraag of men akkoord gaat met volgende optiesoptie 1: Elke transferronde max 4 spelers op de transferlijst plaatsen + max 2 spelers aankopen. (scout niet inbegrepen)
optie 2: Elke transferronde max 3 spelers op de transferlijst plaatsen + max 1 speler kopen. (scout niet inbegrepen)
optie 3: Geen van beide opties en toch voor de max gaan