Kanarifuglene: [KL] League
-
@Frits-van-Turenhout_NL Jajaaaa, we houden het in stand
-
Hierbij de sheets na speelronde 7 in de KL
-
Bedankt voor de update van deze tussenstand!
Even melden dat door het laattijdig laten weten aan "the one and only Moeroe" als hij wel of niet mocht meedoen (ochtend voor de start van de competitie), hij heeft besloten om niet mee te doen, waardoor Vitesse een computer is. -
@Aurélie-Melis_NL even een kleine correctie. De dag ervoor kreeg hij al het nieuws En hij ging akkoord ook. Hij zou dan nog een voorbereidingsdag hebben. Als je dan toch details op het forum deelt, deel dan ook alle details, of niet
Zijn naam kwam ook op 8 juli in beeld, dus 2 dagen na de start.Ik zou het dan wel fijn vinden, als hij dan daarna nog reageert en aan zou geven niet meer te willen spelen. Dat zou ik ook begrepen hebben. Even goede vrienden dan.
Wel een beetje redelijk blijven...
Buiten dit, moeten we managers die zich hadden opgegeven wel de kans geven om hun team in te nemen. Een enkeling had namelijk wel aangeven 1 of 2 dag(en) later pas te kunnen joinen, omdat dan pas een vrije sub was.
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
agers die zich hadden opgegeven wel de ka
Snap ik zeker maat! Ik kan enkel doorgeven wat hij tegen mij zei.. Want héél veel respect naar jullie toe om alles in goeie banen te leiden. Ik heb het nog even nagevraagd en blijkbaar werd de invite de dag zelf pas gestuurd (wie of wat er gelijk heeft ga ik mij niet over uitspreken).
Het is dan inderdaad wel niet mooi dat hij plots niks meer van zich laat horen.. Zelf kan ik er helaas niet aan doen maat.
-
@Aurélie-Melis_NL wat mij betreft verder ook gewoon zand erover.
We hadden een plekje gevonden en die nam hij niet in. Even goede vrienden dus.
We hebben ons best gedaan om hem van een plekje te voorzien.Dat hij dan geen berichtje stuurt, ben jij ook niet verantwoordelijk voor, dus je hoeft je daarvoor niet te excuseren.
We gaan gewoon door met dit seizoen, zoals hij nu is.
Volgend seizoen wacht hem een nieuwe kans om mee te doen. Wij zorgen ervoor dat de inschrijving tijdig geopend wordt. -
En voor nu, gewoon knallen in de KL!
-
Is zeker niet super erg ofzo, maar is dan gewoon jammer dat iemand anders die wel nog zag zitten om deel te nemen de kans door zoiets niet heeft gekregen mocht er gewoon 1 berichtje zijn gevolgd dat hij niet deelnam.
Nu zullen we idd moeten verder gaan zoals het nu is.
Beetje miscommunicatie van beide partijen misschien, maargoed, nogmaals: bedankt om alles zo vlot te doen verlopen!
Knallen doen we zeker (of alvast proberen)!
-
Vanavond na de sim, komen de nieuwe standen
-
-
Dankjewel voor alweer het mooie overzicht!! Enkel is er denk ik nog een foutje in 4A. De nr 2 heeft 1168 punten en de nummer 3 heeft 1920 punten?
-
@Aurélie-Melis_NL Sorteerfoutje. Staat nu iig weer goed
-
-
Meteen ook mijn laatste seizoen.
-
Hoe verlopen de berekeningen precies voor de beker?
-
@wooper_NL De realiteit is nog verder weg dan enkele maanden terug toen ik voor het laatst meespeelde.
-
@Aurélie-Melis_NL Vanaf de kwartfinales worden punten toegekend.
Kwartfinales: 50 punten
Halve finales: 100 punten
Verliezer finale: 150 punten
Bekerwinnaar: 250 punten
(allen x coëfficiënt van de betreffende league en cumulatief genomen) -
Kan de moderator mij eruit gooien na 2 dagen inactiviteit? Doe niet meer mee aan deze onzin. Dank.
-