Kanarifuglene: [KL] League
-
@Aurélie-Melis_NL Sorteerfoutje. Staat nu iig weer goed
-
-
Meteen ook mijn laatste seizoen.
-
Hoe verlopen de berekeningen precies voor de beker?
-
@wooper_NL De realiteit is nog verder weg dan enkele maanden terug toen ik voor het laatst meespeelde.
-
@Aurélie-Melis_NL Vanaf de kwartfinales worden punten toegekend.
Kwartfinales: 50 punten
Halve finales: 100 punten
Verliezer finale: 150 punten
Bekerwinnaar: 250 punten
(allen x coëfficiënt van de betreffende league en cumulatief genomen) -
Kan de moderator mij eruit gooien na 2 dagen inactiviteit? Doe niet meer mee aan deze onzin. Dank.
-
-
@Furrax_NL Kop op Sjan, wat is dit nou? Dit is niet echt fair voor het vervolg van de competitie. Probeer anders een nieuwe 433. Vraag de crew anders eens om tactieken
Niet opgeven hoorVerder worden er geen managers gekickt uit de competities. Dit gaan we ook niet vragen van de moderators, want dan zou er sprake zijn van competitievervalsing.
-
Gamebasics doet anders ook mee aan competitievervalsing. Amper spelers van de CPU beschikbaar waardoor ik geblokkeerd zit. Ben niet de manager die iedere dag gaat scouten hoor.
-
@Furrax_NL ja precies, vreselijk dit. Dat evenement in het begin heeft ook heel wat verpest voor managers die niet telkens online kunnen komen als de engine spelers koopt. Is echt jammer, maar niet opgeven hoe voller de competitie hoe beter
-
@Furrax_NL Een doelstelling 1 team is altijd lastig om te managen en zeker als het de Nederlandse competitie is dan krijg je er een gevoel van dat je het slecht doet. Ik weet dat van vorig seizoen, toen ik bij mijn debuut in de KL een DS 1 team kreeg. De weekend events dit seizoen hebben zeker niet geholpen voor de transferlijst. Het eerste weekend werd alles snel weggekocht en het 3e weekend zaten de Legends in de weg waardoor er minder andere goede spelers te koop waren. Nu het event voorbij is staan er in ieder geval wel genoeg versterkingen voor Ajax te koop.
-
@Furrax_NL beetje salty?
-
@Furrax_NL ach Sjan, je moet maar zo denken, ik ben erg blij dat je je zo inzet om ajax op de plek te krijgen waar ze thuishoren
-
-
-
Het inschrijftopic voor de volgende KL is inmiddels geopend, dus vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen
-
-
Is er een post ergens te lezen over de wijze waarop de punten worden verdeeld in de KL? Telt de competitie bijvoorbeeld zwaarder dan de beker?
Ben hier wel benieuwd naar.