Kanarifuglene: [KL] League
-
Loting
KL1, KL2 en KL3 gaan spelen in Frankrijk
KL4A en KL4B gaan spelen in Spanje 2e ligaHieronder staan links naar de lotingen. Om 19:00 uur worden de lotingen verricht.
KL1:
https://chooserandom.com/groups/bed14aa6-b6bd-4d49-8090-f81d89cec404KL2:
https://chooserandom.com/groups/dc43b703-f7b4-4c80-add9-b619c975e3f7KL3:
https://chooserandom.com/groups/c8a56825-ff45-41ab-9974-50123bd835a9KL4A:
https://chooserandom.com/groups/73e017cb-6808-46e9-99a1-8be675499afaKL4B:
https://chooserandom.com/groups/e897d00c-748c-40c3-9a7b-b776e0f375b2Nadat de online loting heeft plaatsgevonden, is iedere deelnemende manager een nummer toegekend.
Dit nummer komt overeen met het team dat je geloot hebt in de onderstaande landen:KL1, KL2 en KL3:
KL4A en KL4B:
-
Wij willen iedere deelnemer nogmaals wijzen op de KL-regels
Algemene Regels KL
-
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste geval kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
-
Ontslag nemen zonder geldige reden = uitsluiting voor een volgend seizoen
(Vermeende) Overtredingen graag altijd onderbouwen dmv een screenshot en pm’en/appen naar de organisatie. Alleen op deze manier kunnen wij als organisatie de overtredingen bestraffen. -
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
-
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
-
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek. (Aan het einde van het seizoen, vragen wij hiervan een rapport op)
-
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
-
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
-
Direct sales zijn toegestaan
-
Het is niet toegestaan om voor 00.00 uur spelers te kopen (-200 x coëfficiënt)
-
Het innemen van het verkeerde team zal leiden tot een puntenstraf van -200 (x coëfficiënt)
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing
Voor de berekening van de punten in de KL, maakt de organisatie gebruik van een alternatieve (ds)sheet.Puntentelling
Iedere manager begint met 1000 punten.Aantal plaatsen boven of onder sheet ds x 100 (onder sheet ds = -)
DS bonus (behalen van je ds) = 200 punten
Bekerpunten:
Kwartfinale beker +50
Halve finale beker + 100
Runner-up + 150
Bekerwinnaar + 250
Competitiepunten x 10
Plekken 1, 2 en 3, leveren extra punten op: resp. 600, 300 en 150
Plekken 18, 19 en 20 zorgen voor punten in mindering: resp. -100, -200 en -400
Straffen van overtredingen worden in mindering gebracht.
Score wordt vermenigvuldigd met coëfficiënt van de league (KL1 = 2,0, KL2 = 1,5, KL3 = 1,0 en KL4 = 0,8) -
-
Graag vernemen wij ook wie de moderator van zijn/haar KL competitie wilt zijn
Dit mag in het topic worden aangegeven of middels een pm naar mij of @wooper_NLModerators KL
KL1: @maricja_NL
KL2:
KL3:
KL4A:
KL4B: -
@maricja_NL
Moderators KLKL1: @maricja_NL
KL2:
KL3:
KL4A: Fc Legend Kyrill
KL4B: -
Moderators KL
KL2:
KL3:
KL4A: @Fc-Legend-Kyrill_NL
KL4B: @A-touch-of-magic_NL -
@maricja_NL ik wil ook wel x aanmaken kl3
-
@JOPIE1313_NL Top! Dankjewel
-
Moderators KL
KL2:
KL3: @JOPIE1313_NL
KL4B: @A-touch-of-magic_NL -
Kan ik nog wel even een overzicht zien welke knoppen ik allemaal ook weer aan en uit mag zetten, dank
-
@JOPIE1313_NL Uiteraard. Iedere moderator krijgt van mij de instructies
Zodra ze voor iedere KL bekend zijn, zal ik deze delen -
Moderators KL
KL2: @Gizmo69_NL
KL4B: @A-touch-of-magic_NLDit zijn de moderators van de KL. De leagues worden morgen (19 oktober) tussen 21.30 en 22.30 uur aangemaakt.
De moderators ontvangen verderop vandaag verdere instructies voor het aanmaken van de leagues.Iedereen alvast heel veel plezier en succes!!!
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Hi allen!
Hierbij de indelingen op basis van de inschrijvingen.
Er zijn extra promoties toegekend door uitschrijvingenWe hebben de grens van 100 deelnemers doorbroken. Maar liefst 103 deelnemers doen mee dit seizoen
In KL4B is nog plaats voor een deelnemer, dus mocht er alsnog iemand willen deelnemen, dan mag hij/zij deze plek innemen. Dan graag reageren in dit topic.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.Dit zijn de competitie-indelingen
(Dus nog niet de loting)In KL4A zal JordyRCJr niet deelnemen aan de KL. Hierdoor hebben we zowel in KL4a en KL4B, een plekje vrij.
Dus mochten er nog deelnemers te laat zijn geweest met inschrijven, laat het op tijd weten -
Weneer starte we?
-
@gepke3_NL morgenavond rond 21:30-22:00
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Moderators KL
KL2: @Gizmo69_NL
KL4B: @A-touch-of-magic_NLDit zijn de moderators van de KL. De leagues worden morgen (19 oktober) tussen 21.30 en 22.30 uur aangemaakt.
De moderators ontvangen verderop vandaag verdere instructies voor het aanmaken van de leagues.Iedereen alvast heel veel plezier en succes!!!
-
@maricja_NL kan ik Goudies87 nog inschrijven voor divisie 4?
-
@Sir-Devroe_NL Zie pm
-
@goudies87_NL zal in KL4A de plek innemen van JordyRCJr en heeft team 16, Fuenlabrada.
Voor jouw informatie @Fc-Legend-Kyrill_NL
-
@maricja_NL thx dat ik nog mocht deelnemen!!
-
@maricja_NL top, bedankt! Ga je nog hier in KL topic overzicht in excel sheet wie welk team heeft? Zoals vroeger gedaan werd? Ik heb wel je loting ding gezien maar gewoon just in case