Kanarifuglene: [KL] League
-
Komt allemaal goed. Persoonlijk zie ik ook liever geen korte competities in de KL. En voor alles is een oplossing
Ik ga straks beginnen met de indelingen
-
@maricja_NL ik heb zelf even gekeken en het zou in 4 competities moeten passen.
KL 1: 20 teams
KL 2: 20 teams
KL 3: 24 teams (Verenigde Staten)
KL 4: 22 teams (Spanje 2e divisie of Engeland 3e divisie)Een lagere divisie is niet ideaal, maar anders zou je 2 computer teams in KL 4 hebben. En Spanje heeft best een leuke 2e divisie met o.a. Deportivo La Coruña, Real Zaragoza, Málaga en Racing Santander.
-
@KoningCo_NL Maris heeft elk seizoen weer een goede indeling gemaakt, dus maak je maar geen zorgen .
-
@KoningCo_NL Dank voor het meedenken, maar het is niet de eerste keer dat ik KL organiseer
Goede bedoelingen heb je iig en meedenken wordt zeker gewaardeerd.KL competities hebben op dit moment standaard 20 managers. (Vroeger is het ook een tijdje 18 geweest) Liefst hebben we voor elke KL competitie dezelfde hoeveelheid managers, vanwege de competities en gelijke kansen.
Het probleem waar je tegenaan loopt met jouw optie is:
Als je nu over gaat dat KL3 24 teams gaat bedragen, betekent dit dat er maar liefst 8 managers gaan degraderen voor het volgende seizoen. Dat is ineens wel heel erg veel en voor sommige managers kan het zo een uitzichtloze zaak worden om te handhaven als je een slechte start maakt, wat dus kan zorgen voor extra ontslagen en dus uiteindelijk ook soort van "competitievervalsing".
Een competitie met 24 is verder niet te handhaven, vanwege de geringe hoeveelheid aan competities met 24 teams. -
@Aurélie-Melis_NL Ik vind het beter dat de piramide zo klein mogelijk blijft.
Dus beter een KL4 A en B.
-
@Yassin-Mansousri_NL Waarom heb jij geen zin meer om mee te doen, Yassin?
-
@maricja_NL
Wanneer komt de indeling van kl 4? -
@Lucasdjong_NL Die komt vandaag nog
-
Iedere manager zal ook een pm ontvangen met zijn/haar team + een verwijzing naar de regels van de KL
-
@maricja_NL
Ah oke top! -
@maricja_NL Haha, ik ga mij later weer inschrijven : )
Maar nu 'pauze' dacht ik eraan. -
Het heeft even geduurd, maar hier zijn dan eindelijk de indelingen
Om toch tot leuke (en volle) competities te komen, hebben we een aantal berichten gestuurd om tot extra managers te komen. Dit is gelukt!KL1, KL2 en KL3 gaan naar Brazilië.
KL4 gaat spelen in Nederland.Let op: We hebben KL4A en KL4B.
Tevens is er nog ruimte voor 1 speler, dus mocht er nog iemand alsnog mee willen doen, kan hij/zijn een pm sturen naar mij. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Hierbij de indelingen:
-
Loting
Om 21.00 uur gaat de online-generator aan de slag en koppelt de managers aan een nummer.
Het nummer van de loting die de manager toegewezen krijgt, correspondeert met het nummer van het team dat hij/zij geloot heeftKL1, KL2 en KL3 gaan naar Brazilië
KL1
https://chooserandom.com/groups/22888952-174e-42df-ad17-d9bd00e28e94KL2
https://chooserandom.com/groups/92301080-f3fd-4c94-827c-15a64fc10e4fKL3
https://chooserandom.com/groups/e3ddc0c8-4b75-4a44-be14-71af04b725c3-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KL4A en KL4B gaan naar Nederland
KL4A
https://chooserandom.com/groups/3718449c-8052-4265-9a4c-03038f13d38bKL4B
https://chooserandom.com/groups/63c2627b-59e6-4e40-bb28-cbf1a1fd8452 -
Uiteraard zoeken wij voor iedere competitie nog een moderator, die de competitie wilt openen.
Zonder moderators wordt het een beetje lastig om KL te spelen.KL1:
KL2: @maricja_NL
KL3:
KL4A:
KL4B:Wij horen het graag
-
Wijziging in KL4B
De openstaande positie zal worden ingenomen door @MojitoStar_NL en zal gaan spelen met Ajax.
Hiermee zijn alle openstaande plekken ingevuld en is iedere competitie volledig gevuld met managers.
-
Wij willen iedere deelnemer van de KL nogmaals op de regels van de KL wijzen.
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste geval kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Ontslag nemen zonder geldige reden = uitsluiting voor volgend seizoen
(Vermeende) Overtredingen graag altijd onderbouwen dmv een screenshot en pm’en/appen naar de organisatie. Alleen op deze manier kunnen wij als organisatie de overtredingen bestraffen.-
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
-
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
-
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek. (Aan het einde van het seizoen, vragen wij hiervan een rapport op)
-
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
-
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
-
Direct sales zijn toegstaan
-
Het is niet toegestaan om voor 00.00 uur spelers te kopen
-
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing
-
Voor de berekening van de punten in de KL, maakt de organisatie gebruik van een alternatieve sheet.
Wij gaan ervan uit dat iedere deelnemer verder eerlijk speelt en de regels respecteert.
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting de organisatie
-
-
Rectificatie loting KL3
Keepertje Steve -> Lennart deWilde
Lennart deWilde neemt het team wat geloot is voor keepertje Steve
Keepertje Steve zit in KL4(Keepertje Steve was per ongeluk 2x ingedeeld)
Excuses voor het ongemak
-
@maricja_NL Ik maak de comp wel aan voor KL1
-
@Vundezz_NL Top! Dankjewel
-
Update moderators
Uiteraard zoeken wij voor iedere competitie nog een moderator, die de competitie wilt openen.
Zonder moderators wordt het een beetje lastig om KL te spelen.KL1: @Vundezz_NL
KL2: @maricja_NL
KL3:
KL4A:
KL4B: