Kanarifuglene: [KL] League
-
Bedankt schele Nelis!
-
@RísingStar_NL Als ie echt zo scheel is, vind ik het nog knap gezien van hem dat je een goede manager bent
-
-
Het inschrijftopic voor het nieuwe seizoen is geopend!! Dus schrijf je in voor het volgende seizoen.
Vanavond na de sim, volgt er weer een update van de sheets en de eindstanden van KL4
-
-
In KL1 is de strijd om het kampioenschap en de sheetwinst helemaal open. De top zit dicht op elkaar en met een slechte reeks, kan je heel ver terug zakken.
Het is goed om te zien dat iedereen zo gewaagd is aan elkaar en de uitslagen alle kanten op kunnen vallen
Over het algemeen, vind ik zelfs dat het niveau in de gehele KL stijgt.
-
@maricja_NL Misschien een leuk idee (as t niet te veel werk is) om een dagelijkse tussenstand te doen ivm de spanning in de competities en sheet tussenstanden?
-
@Vundezz_NL Dat ben ik met je eens. In KL2 blijft het bovenin ook stuivertje wisselen.
Ik zal proberen om de komende dagen vaker de standen te posten -
-
@maricja_NL top, thanks
-
-
Ik probeer vanmiddag (voor de sim) weer een update te posten
Wat een spannend seizoen in de KL's zeg. -
Voor de managers die in de top4 eindigen in de competitie:
Let op dat je een ticket krijgt voor de WinnersLeague. Wanneer je besluit deze te willen spelen en volgend KL seizoen weer mee wilt doen, let hierbij dan op de beschikbaarheid van je subs.
Kom je in de knoop met je subs, laat het mij dan even weten
-
-
Het blijft spannend
-
Op naar het volgende seizoen! gonratzz to @Kingnilo_NL en alle andere champs en promovendi!
-
Dit spannende seizoen is ook alweer aan z'n einde gekomen. Tot de laatste speeldag bleef het spannend om de sheetwinst in KL1. @Kingnilo_NL gefeliciteerd met het kampioenschap en de sheetwinst
Verder ook felicitaties aan alle promovendiIk zal de KL jaarranking spoedig bijwerken.
Vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen! Vooralsnog zal deze starten op 19 oktober. Inschrijven kan tot en met 16 oktober 23.59 uur in het inschrijftopic
Let op je subs als je een ticket voor de WinnersCup gewonnen hebt
Graag tot volgend seizoen allemaal
-
Heb zelf nog best een leuk seizoen gedraaid met een hoge ds (Tottenham). Had ik op voorhand niet verwacht eigg
-
@maricja_NL netjes idd..
-
Wanneer krijgen we te weten in welke competities we gaan spelen?