Kanarifuglene: [KL] League
-
-
Met het einde dat in zicht komt, zal ik de komende dagen vaker de standen posten
Goed om te zien dat er geen ontslagen zijn in de leagues en iedereen lekker mee blijft spelen
Sportief seizoen verder, zo lijkt het -
-
-
@maricja_nl topper!! Thnx!!
-
Vandaag zal er weer een tussenstand volgen
Ik zal proberen deze nog voor de sim te maken -
@maricja_nl Top en dank je wel!
-
Ik was helaas te laat thuis om de sheets nog voor de sim te maken, maar hierbij de sheets.
Om sommige plekken is het nog reuze spannend. In KL2 en KL3 staan diverse managers op hetzelfde puntenaantalIn KL1, KL2 en KL3 staat morgen de bekerfinale op het programma en daarna de laatste speeldag.
KL4 heeft nog 5 competitiedagen en een finaleronde.Vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen in het inschrijftopic.
-
Bedankt voor de update!
Wat als er bijvoorbeeld op de laatste speeldag een gelijk puntentotaal is? Hoe gebeurt de rangschikking dan? -
@aurélie-melis_nl Bij een gelijk puntenaantal, komt de manager die het hoogste in de competitie staat, boven de ander.
Bijvoorbeeld:
Stel dat wij allebei 2250 punten hebben.
Als jij met jouw team in de comp 7e staat en ik met mijn team 8e, dan kom jij boven mij in de sheet te staan. -
Hi allen,
KL1, KL2 en KL3 zijn tot hun einde gekomen. KL4 heeft nog enkele speeldagen te gaan.
@venlo_9_NL Van harte gefeliciteerd met de sheetwinst, kampioenschap en de beker Het was vooral spannend tussen jou en @zork-angels_NL bovenin. Allebei een erg sterk seizoen gedraaid. Netjes hoor
Verder ook de felicitaties aan de promovendi.
(Let op: op basis van in- en uitschrijvingen, kunnen extra promoties toegekend worden)
Over een paar dagen is KL4 klaar en zal ik ook de jaarranking bijwerken. Dan zullen we weten wie de nummers 1, 2 en 3 zijn en zien we miss nog leuke verschuivingen
-
@maricja_nl Thx Maris en idd een erg sterk seizoen van Venlo, Proficiat
-
@maricja_nl Thanks! Het was zeker een spannende strijd tot aan de laatste speelronde. Bedankt voor de organisatie en de tussenstanden! ️
-
@maricja_nl Thanks voor de tussenstanden weer dit seizoen! @venlo_9_NL Gongratzz met het kampioenschap!
-
Hierbij nog de eindstanden van KL4A en KL4B, welke vandaag afgelopen zijn.
Felicitaties aan de promovendi
Afhankelijk van de inschrijvingen, kunnen er extra promoties toegekend worden. -
Gezien de inschrijvingen, zal het zomaar kunnen dat er weer een league bijkomt.
Ik zal even bekijken op welke manier dit het handigst isLeuk dat er weer zoveel animo is voor de KL
-
Ik zal vanavond de jaarranking 2020 bijwerken en online zetten
-
-
Hi allen!
Het laatste KL seizoen van het jaar 2020 is alweer afgerond. 6 seizoenen lang heeft iedereen z'n uiterste best gedaan om zo hoog mogelijk te eindigen in de competitie. Na afloop van ieder seizoen kijkt iedereen ook alweer reikhalzend uit naar de jaarranking. Wat zijn de verschuivingen en nog belangrijker, waar staat iedereen?
Heel veel nieuwe managers hebben een poging gedaan om zich te meten in de KL. Sommigen zijn gebleven, anderen wagen een andere keer een nieuwe poging. Door het jaar heen is het aantal deelnemers erg gegroeid en het lijkt er dan ook sterk op dat de eerste competitie van 2021 een extra league krijgt. We hopen erg dat de KL deze groei doorzet en dat iedere manager het uitdagend, maar voordat leuk vindt om het te spelen. De rivaliteit, nieuwe managers, tactieken, alles komt samen in de KL.
Wij willen dan ook iedereen die in één, meerdere of alle competities dit jaar heeft meegedaan, hartelijk bedanken voor hun deelname En uiteraard zien wij ieder graag weer terug volgend seizoen
Het blijft toch mooi om te zien hoe de KL door blijft gaan, al jarenlang is het een begrip. Op 2.0 was KL een begrip en ook op 3.0 is KL eigg niet meer weg te denken.Dan nu het moment waar iedereen op gewacht heeft: DE JAARRANKING 2020
In de top van de jaarranking is een kleine stoelendans gaande geweest. Ik kan een lang of kort verhaal houden, maar zal jullie niet langer meer in spanning laten.Op de 1e plaats is geëindigd: @Renkie_NL
De 2e plaats is voor @The-Skippy_NL
Lang de enige kanarie in deze competitie, maar inmiddels is en wordt hij vergezeld door crewgenoten.
@Dragmire_NL completeert het podium met een prima 3e plekMannen, gefeliciteerd met deze knappe prestatie!!
Jullie kunnen van ons een berichtje verwachten omtrent de gewonnen prijzen.Maris en Mathieu
-
Nog even een recap van de sheetwinsten van KL1 in 2020
KL 2020
Seizoen 1: @supergeorge_NL
Seizoen 2: @Vundezz_NL
Seizoen 3: @The-Skippy_NL
Seizoen 4: @Dragmire_NL
Seizoen 5: @Kingnilo_NL
Seizoen 6: @venlo_9_NL