Kanarifuglene: [KL] League
-
Voor iedere KL, zoeken wij altijd een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. maandag 14 december tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Moderators
KL1: @maricja_NL
KL2: @JOPIE1313_NL
KL3A: @a-touch-of-magic_NL
KL3B: @Wiering_NL
KL4A: @Moeyii20_NL
KL4B: @Joost-Sœter_NL -
@maricja_nl mijn naam staat verkeerd bij de loting het is Heuvelke
-
@heuvelke_nl In mijn lijst staat ie iig goed. Met het kopiëren van de namen naar de generator is de "e" ff buiten boord gevallen
-
@maricja_nl ik voel me opeens 6jaar jonger als ik naar de jaarranking kijk🤪
Bedankt in ieder geval voor weer een sterke organisatie, en proficiat aan de winnaars!
-
Hallo Jopie hier, aan alle managers in KL2. Morgenavond ga ik om precies 2200 de competitie aanmaken , dat betekent dat ik dan nog alle instellingen en zo moet doen en dan de scout op pad stuur maar daarna ga ik jullie uitnodigen.
Dus hopelijk ergens tussen 2205 en 2210 als het mij een beetje snel lukt. Succes alvast allemaal -
Als het goed is, heeft iedere deelnemer een pm gehad met zijn/haar team.
Vanuit de organisatie de vraag om je team ten aller tijde te controlerenDe moderators hebben de instructies ook ontvangen van mij. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik het graag.
De competities worden aangemaakt tussen 21.30 en 22.30 uur.
Voor de deelnemers van KL1:
Ik zal de competitie rond 21.30 aanmaken -
In KL4 zijn er nog 3 teams beschikbaar.
Mocht er iemand nog willen deelnemen, dan ontvang ik graag een pm of een reactie op dit bericht
-
@maricja_nl Ok. Lets go
-
@appiel_nl Albert
Good to see you here again -
@Joost-Sœter_NL
In KL4B zal @AppieL_NL Spezia innemen.Hierdoor hebben we nog 2 teams beschikbaar
In KL4A -> Sassuolo
In KL4B -> AtalantaMochten er nog gegadigden zijn, hoor ik het graag.
-
@appiel_nl Appie, geweldig je meedoet, wat leuk zeg! Oude tijden herleven. Nicholas was hier laatst ook al even
-
@maricja_nl Nickher doet graag mee. Graag in de KL4a.
-
@mister_mark_nl Akkoord. Hij mag Sassuolo innemen in KL4A
@Moeyii20_NL Kan jij hem inviten voor de league vanavond? Thanks
NOG 1 plek vrij in KL4B (ATALANTA)
-
@A-touch-of-magic_NL @Joost-Sœter_NL @Moeyii20_NL @JOPIE1313_NL @Wiering_NL
Een plaatje van de settings staat in het "KL - Opzet en regels" topic
Is miss makkelijker om te zien of het klopt -
Invites voor KL1 zijn eruit.
Succes iedereen!
-
Invites zijn eruit voor 4B, succes!
-
KL 2 aangemaakt
-
Voor KL3B zal een herstart plaatsvinden
Deelnemers kunnen na de voorbereiding ontslag nemen en de competitie zal a.s. vrijdagavond dan opnieuw aangemaakt worden.
Aan de managers die nog niet in de competitie zitten, wordt geadviseerd om de invite te verwijderen. Anders pak je bij de herstart mogelijk de verkeerde invite
-
In 4B missen we nog iemand
-
@maricja_nl Hoe gaan we het nu in KL3B doen vanavond? Blijft Wiering moderator? Ik ben er uit maar zitten nog mensen in. En wordt competitie nu opnnieuw aangemaakt of vanaf 22:00 pas weer?