Kanarifuglene: [KL] League
-
Invites voor KL1 zijn eruit.
Succes iedereen!
-
Invites zijn eruit voor 4B, succes!
-
KL 2 aangemaakt
-
Voor KL3B zal een herstart plaatsvinden
Deelnemers kunnen na de voorbereiding ontslag nemen en de competitie zal a.s. vrijdagavond dan opnieuw aangemaakt worden.
Aan de managers die nog niet in de competitie zitten, wordt geadviseerd om de invite te verwijderen. Anders pak je bij de herstart mogelijk de verkeerde invite
-
In 4B missen we nog iemand
-
@maricja_nl Hoe gaan we het nu in KL3B doen vanavond? Blijft Wiering moderator? Ik ben er uit maar zitten nog mensen in. En wordt competitie nu opnnieuw aangemaakt of vanaf 22:00 pas weer?
-
Hoe kan het dat crew genoten er al inzitten een kwartier lang en ik nog niet eens een uitnodiging heb ??
-
Van 21.30 tot 22.30 uur iedere minuut gekeken voor een uitnodiging. Helaas heb ik er geen 1 mogen ontvangen.
Ik ga er vanuit dat er een herstart komt zodat ik geen achterstand heb op scouten, madness trainingsprogressie en stadion bouw.
-
''Laatste login
1
Wiering
Cagliari
9 5 + 4 0 21:34 ''Dat kan ook gewoon echt niet heb je 1e keer al verneukt, kom ja na 21:34 niet meer online als moderator, belachelijk.
-
@fc-legend-kyrill_nl
Waar maak jij je nu steeds zo druk om?
Stop aub mij steeds lastig te vallen via de chat, over het minste of geringste moet je al weer een opmerking maken.
Als je dan wat stuurt, stuur dan eens iets nuttigs.
Je kunt ook gewoon vragen waarom het maandag mis ging, dan zou je waarschijnlijk begrip hebben getoond.
Er zijn ook gewoon mensen die werken hoor, die het juist nu een stuk drukker hebben.Heb trouwens een iedereen een uitnodiging gestuurd gisteren.
Veel succes allen! -
Mij helaas geen uitnodiging gestuurd, misschien een type fout gemaakt bij mijn uitnodiging?
Vanmorgen zag ik in mijn mail dat je mijn verzoek om te joinen om 22.59 had geaccepteerd. Helaas voor mij, lag ik toen net te slapen.
Ik voel mij niet geroepen om met enige achterstand buiten mijn schuld om toch te joinen. Ik weet dat de meeste fanatieke spelers in OSM net als mij niet in deze positie willen zitten.
Daarom vraag ik om een eerlijke herstart, ik zal mijn eigen bc gebruiken om een nieuwe League aan te maken.
-
Het kan wel eens mis gaan met de uitnodigingen (ik spreek uit ervaring).
Iedere KL open ik een league en een enkele keer komt er een uitnodiging niet aan, ondanks dat iedereen wel geselecteerd is bij het inviten Dit is zeker vervelend maar kan bij een nieuwe herstart ook gebeuren.
Ik ben dan alleen wel zodanig met OSM bezig dat ik snel kan reageren daarop.@Appeldoorntje_NL Ik had je vanochtend vroeg al aangegeven dat je gewoon de league in kan gaan. Je kiest er nu zelf voor om de achterstand groter te laten worden. Met 2/3 gemiste workers is er nog geen nood en in KL3 kan deze achterstand nog zeker weggewerkt worden. In KL1 en KL2 zit ook niet iedereen in 15 minuten in de league. Daarnaast mag je er nooit klakkeloos vanuit gaan dat er een herstart komt. Dit is nog altijd aan de organisatie om dat te beslissen.
@fc-legend-kyrill_nl De moderator zit er vanzelfsprekend altijd als eerste in. In de CC, KL, FMS, ieder event. Logischerwijs stuurt hij de scout ook als eerste weg, maar dat is slechts een kleine bonus vergeleken met de bc's die de mod inlegt voor het openen van de league. Dus ik snap jouw probleem niet?
Ik ga de details ff checken en beslis daarna of er een herstart komt.
-
Er komt GEEN herstart van KL3B.
-
Blijft jammer. Ondanks in de bijlage duidelijk de tijd is te zien van de uitnodiging 23:11 uur.
-
@appeldoorntje_nl Vreemd dat er bij jou 23.11 staat. Volgens de gegevens die ik heb, zijn de invites om 21.33 eruit gegaan. Ik denk dat er door een ruis de invite bij jou later aangekomen is.
Deze vertraging wordt ook nog eens bevestigd door jou onderstaande constatering. Hieruit had je eigg ook op kunnen maken dat iig iets niet aan de kant van het ontvangen klopte.
Vanmorgen zag ik in mijn mail dat je mijn verzoek om te joinen om 22.59 had geaccepteerd. Helaas voor mij, lag ik toen net te slapen.
Geaccepteerd om 22.59 en ontvangst van de uitnodiging om 23.11.
Je had verder ook mijn advies op kunnen volgen en de league kunnen joinen vanochtend vroeg. Het uitzoeken had altijd nog gekund. Zoals ik eerder zei, je mag nooit zomaar ervanuit gaan dat er een herstart komt. Dan had de achterstand niet zo op hoeven te lopen zoals het nu gegaan is.
-
21.33 Is de uitnodiging naar iedereen gestuurd (behalve mij zover is nog steeds weet, een screenshot dat ik verkeert denk is nog steeds niet geplaatst)
22.59 is mijn aanvraag om te joinen geaccepteerd. Dit is dus niet de uitnodiging geweest vanuit de moderator (helaas voor mij, lig ik dan al in dromenland).
23.11 is pas de uitnodiging vanuit de moderator gestuurd en ontvangen omdat hij erachter kwam dat die niet verstuurd/niet goed is verstuurd was.Een menselijke vergissing in deze situatie lijkt mij waarschijnlijker dan dat de server 1 persoon pas na 1.5 de uitnodiging laat ontvangen. Gisteren heb ik op de IPad en telefoon via de site en app steeds gekeken. Dit is via WiFi en 4G gebeurd. Dit is dan zeker ook terug te vinden in de gegevens die je hebt.
Ik snap dat je niet opnieuw wil starten omdat het anders te veel uitloopt (en ja, ik ben zelf zo eigenwijs om nooit een competitie te joinen voordat ik ga slapen. Dit vind ik namelijk zonde).
Maar gun mij dan het bewijs dat er daadwerkelijk een uitnodiging om 21.33 naar mij is gestuurd. Zoals jezelf in de gegevens hebt kunnen zien.
-
@appeldoorntje_nl Get a life, je zou anderhalf uur gemist hebben, dan scout je een keertje creatief, huilen man
-
Zoals je hebt kunnen volgen, de volgende ochtend was ik pas weer online;). Dus het is niet zomaar 1.5 uur later.
In CC worden er al acties ondernomen als iemand 2 minuten later een invite krijgt. Dan is dit zo gek nog niet.
-
@Appeldoorntje_NL. Wij hebben geen toestemming om screenshots met tijden van uitnodigingen te delen.
Iedereen heeft op tijd z'n invite gekregen.
De CC en KL kan je niet vergelijken met elkaar. In de KL worden met sheet doelstellingen gespeeld. Scouten in de CC is daarom ook veel belangrijker dan een KL.
-
@appeldoorntje_nl Je kiest er zelf voor om na je melding niet meer te komen kijken. Daarnaast geef je aan “en ja, ik ben zelf zo eigenwijs om nooit een competitie te joinen voor ik ga slapen. Dat vind ik namelijk zonde”. Dus wat is eigenlijk je punt? Op basis van die zin was je er sowieso niet meer in gegaan? Dus waarom maak je er zo’n heisa om?