Kanarifuglene: [KL] League
-
Als het goed is, heeft iedere deelnemer een pm gehad met zijn/haar team.
Vanuit de organisatie de vraag om je team ten aller tijde te controlerenDe moderators hebben de instructies ook ontvangen van mij. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik het graag.
De competities worden aangemaakt tussen 21.30 en 22.30 uur.
Voor de deelnemers van KL1:
Ik zal de competitie rond 21.30 aanmaken -
In KL4 zijn er nog 3 teams beschikbaar.
Mocht er iemand nog willen deelnemen, dan ontvang ik graag een pm of een reactie op dit bericht
-
@maricja_nl Ok. Lets go
-
@appiel_nl Albert
Good to see you here again -
@Joost-Sœter_NL
In KL4B zal @AppieL_NL Spezia innemen.Hierdoor hebben we nog 2 teams beschikbaar
In KL4A -> Sassuolo
In KL4B -> AtalantaMochten er nog gegadigden zijn, hoor ik het graag.
-
@appiel_nl Appie, geweldig je meedoet, wat leuk zeg! Oude tijden herleven. Nicholas was hier laatst ook al even
-
@maricja_nl Nickher doet graag mee. Graag in de KL4a.
-
@mister_mark_nl Akkoord. Hij mag Sassuolo innemen in KL4A
@Moeyii20_NL Kan jij hem inviten voor de league vanavond? Thanks
NOG 1 plek vrij in KL4B (ATALANTA)
-
@A-touch-of-magic_NL @Joost-Sœter_NL @Moeyii20_NL @JOPIE1313_NL @Wiering_NL
Een plaatje van de settings staat in het "KL - Opzet en regels" topic
Is miss makkelijker om te zien of het klopt -
Invites voor KL1 zijn eruit.
Succes iedereen!
-
Invites zijn eruit voor 4B, succes!
-
KL 2 aangemaakt
-
Voor KL3B zal een herstart plaatsvinden
Deelnemers kunnen na de voorbereiding ontslag nemen en de competitie zal a.s. vrijdagavond dan opnieuw aangemaakt worden.
Aan de managers die nog niet in de competitie zitten, wordt geadviseerd om de invite te verwijderen. Anders pak je bij de herstart mogelijk de verkeerde invite
-
In 4B missen we nog iemand
-
@maricja_nl Hoe gaan we het nu in KL3B doen vanavond? Blijft Wiering moderator? Ik ben er uit maar zitten nog mensen in. En wordt competitie nu opnnieuw aangemaakt of vanaf 22:00 pas weer?
-
Hoe kan het dat crew genoten er al inzitten een kwartier lang en ik nog niet eens een uitnodiging heb ??
-
Van 21.30 tot 22.30 uur iedere minuut gekeken voor een uitnodiging. Helaas heb ik er geen 1 mogen ontvangen.
Ik ga er vanuit dat er een herstart komt zodat ik geen achterstand heb op scouten, madness trainingsprogressie en stadion bouw.
-
''Laatste login
1
Wiering
Cagliari
9 5 + 4 0 21:34 ''Dat kan ook gewoon echt niet heb je 1e keer al verneukt, kom ja na 21:34 niet meer online als moderator, belachelijk.
-
@fc-legend-kyrill_nl
Waar maak jij je nu steeds zo druk om?
Stop aub mij steeds lastig te vallen via de chat, over het minste of geringste moet je al weer een opmerking maken.
Als je dan wat stuurt, stuur dan eens iets nuttigs.
Je kunt ook gewoon vragen waarom het maandag mis ging, dan zou je waarschijnlijk begrip hebben getoond.
Er zijn ook gewoon mensen die werken hoor, die het juist nu een stuk drukker hebben.Heb trouwens een iedereen een uitnodiging gestuurd gisteren.
Veel succes allen! -
Mij helaas geen uitnodiging gestuurd, misschien een type fout gemaakt bij mijn uitnodiging?
Vanmorgen zag ik in mijn mail dat je mijn verzoek om te joinen om 22.59 had geaccepteerd. Helaas voor mij, lag ik toen net te slapen.
Ik voel mij niet geroepen om met enige achterstand buiten mijn schuld om toch te joinen. Ik weet dat de meeste fanatieke spelers in OSM net als mij niet in deze positie willen zitten.
Daarom vraag ik om een eerlijke herstart, ik zal mijn eigen bc gebruiken om een nieuwe League aan te maken.