Kanarifuglene: [KL] League
-
-
-
@maricja_NL binnenkort weer een tussenstand?
-
@fccollection_nl beter van niet
-
@fccollection_nl En dat durf je mij nog te vragen na wat je mij gisteren hebt aangedaan?
Geflatteerd is nogal een understatement, denk je niet?
Jeetje, wat was ik er beroerd van.M'n crewgenoten hebben nog net geen gironummer geopend voor hulp
-
-
@andy-vanmechelen_nl bang?π€ͺ
-
@fccollection_nl met reden dus
-
@maricja_NL bij deze bied ik mijn oprechte excuses aan, was niet de bedoeling om het zo uit de hand te laten lopen
-
De puntenjagers blijven uiteraard op kop.
-
1-0 gisteravond van Andy van Mechelen gewonnen, voelt heerlijk, was pas zijn 3e nederlaag tot nu toe
-
@fc-legend-kyrill_nl Ja? lekker t zaad in je handen laten glijden?
-
@fc-legend-kyrill_nl met een bt en met 100m teamwaarde meer is het niet moeilijk, laat de volgende keer die bt achterwegen en dan kan je pas opscheppen als je wint
-
-
Goedemorgen Heren en Dames.
Vanaf wanneer kun je je aanmelden om mee te doen met deze League's?Groet Arjan Kolk
TOZ -
@vundezz_nl kerel
-
@arjan-kolk_nl Binnenkort volgt er weer een een oproep om je in te schrijven, verwacht met en week of 2.
-
-
Nou nou nou.... Iedereen is vrij om te posten wat hij/zij wilt, maar laten we het hier wel een beetje gezellig en vriendelijk houden
-
@maricja_nl ???? Nou nou nou?? Iedeteen mag poste wat.ie wil maar ik niet?? Lekker over zaad praten hier en andere bullshit. Maar.over dr normale stand van zaken hoor je weinig. Veel plezier hier nog was mn laatste kl. Stelletje stumpers hiero. Kutspel