Kanarifuglene: [KL] League
-
Dat zou wat zijn
-
@l-r-van-kessel_nl Waarom moet ik nu denken aan die 1 april grap van GB, paar jaar terug. Dat je kon scouten op Antarctica
-
@dikketuur_nl @LFCKlompie_NL Voor de leagues met 20 teams gaan we waarschijnlijk naar Spanje. Toch wel een iets warmer oord, dan de kou die we nu in Belgie en Nederland ervaren
Het is alleen even aankijken hoe de registraties verlopen en of dan ook de laagste KL leagues 20 deelnemers gaan bevatten of dat ik deze anders ga inrichten Zou wel het mooiste zijn natuurlijk dat iedere league in hetzelfde land speelt.Miss dat ik tussendoor dan eens stats kan maken over de gem. teamwaardes etc. Mits mijn vrije tijd het toelaat natuurlijk
-
Nog maar een paar dagen om in te schrijven!
Deadline: vrijdag 12 februari, 23:59 uur
Loting: zaterdag 13 februari
Start KL: maandag 15 februari (tussen 21:30 en 22:30 uur) -
@maricja_nl Een paar jaar? Dat was 2008?
-
@appiel_nl Jonge God ben je nog
-
@maricja_nl Zou kunnen, ik weet echt nog dat ik vol in spanning zat en dan kreeg je een filmpje met ook nog pinguïns als landingspagina. Ik was er toch echt volledig ingetuind.
Nu ik erover nadenk... Wat speel ik dit spel (weliswaar niet onafgebroken) al belachelijk lang.
-
Leuk dat je weer meedoet @Furrax_NL JR is nu ook weer met meerdere managers vertegenwoordigd in de KL.
-
Ook leuk dat er oude bekenden meedoen. Gisteren nog een beetje nostalgie opgehaald met @Dave-Jansen_NL en @Renkie_NL
Blijft altijd mooi om terug te denken aan managers en crews van vóór 3.0
-
@maricja_nl Inderdaad! Ik heb onlangs nog eens OSM wiki afgeschuimd. Kom je heel veel namen tegen die eigenlijk al uit je geheugen gewist waren
-
@maricja_nl Ik zal toch weer afgaan zoals een gieter.
-
@rmcf_nl gruwelijk jij ook weer aan het spelen gister al Rene gesproken.
Dat was toch echt een legende toen ik zelf nog een broekie in het spel was.ik ga jullie in de gaten houden benieuwd of jullie weer door kunnen stoten naar de KL1, veel succes en zou het super tof vinden om weer is tegen jullie te spelen
-
@maricja_NL vraagje, komt er na twee seizoenen pas een jaarranking?
-
@fccollection_nl Yess. Met 1 seizoen is het nu nog redelijk in te schatten hoeveelste je staat
Maar mocht ik van het weekend extra tijd hebben, dan ben ik niet te beroerd om het alvast in te vullen en te delen. Scheelt mij iig qua invullen na volgend seizoen haha -
Nog iets meer als 24 uur om je te registreren
Dit wordt sws het grootste KL seizoen sinds 3.0. Helemaal geweldig dit!! -
@dave-jansen_nl Yes, toen heel de crewwereld al lang bezig was met duels, zijn wij met Kanarifuglene er ook eens aan begonnen toen William (McWilliam) in onze groepsapp (die al jaaaaren meegaat met onder andere René, Hessel, Roelof, ...) een balletje opgooide.
Ik speelde zeer passief osm, tot we aan de duels begonnen en het best goed ging (eentje 150-0... ) ging ik wat actiever spelen en zo stookte ik René ook een beetje aan om weer met osm te herbeginnen. Wij zitten nu ook weer samen in competities om elkaar daarin het vuur aan de schenen te leggen (zie S1)
Ik denk dat je best eerder een andere competitie met ons joint, want ik heb zeker niet meer de ambitie om KL1 te halen. René misschien wel, maar ik kan niet voor hem spreken uiteraard. Maar sowieso heeft jouw berichtje mijn avond gemaakt. Heel fijn, heb het ook al naar René doorgestuurd.
-
@rmcf_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@dave-jansen_nl Yes, toen heel de crewwereld al lang bezig was met duels, zijn wij met Kanarifuglene er ook eens aan begonnen toen William (McWilliam) in onze groepsapp (die al jaaaaren meegaat met onder andere René, Hessel, Roelof, ...) een balletje opgooide.
Ik speelde zeer passief osm, tot we aan de duels begonnen en het best goed ging (eentje 150-0... ) ging ik wat actiever spelen en zo stookte ik René ook een beetje aan om weer met osm te herbeginnen. Wij zitten nu ook weer samen in competities om elkaar daarin het vuur aan de schenen te leggen (zie S1)
Ik denk dat je best eerder een andere competitie met ons joint, want ik heb zeker niet meer de ambitie om KL1 te halen. René misschien wel, maar ik kan niet voor hem spreken uiteraard. Maar sowieso heeft jouw berichtje mijn avond gemaakt. Heel fijn, heb het ook al naar René doorgestuurd.
Ik ga wel een comp gewoon joinen dan voor de gezelligheid maar wel eentje die in de VB zit nog haha tegen jullie haal je dat anders niet meer in
misschien gaat het makkelijker dan je denkt en zit je in no time weer in de KL1. niveau begint pas echt een beetje bij de KL2 wat ook mee speelt is welke managers tref je net in je competitie. maar nogmaals heel leuk om weer is wat managers van vroeger te zien