Kanarifuglene: [KL] League
-
@petter-inge-skjølberg_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Gefeliciteerd Wiering, knappe prestatie!
Met wat of is Wiering al klaar en de rest gaat nog door
Er kan bovenin nog wat gebeuren, hij is er wel bijna en uiteraard draait hij een super seizoen dus daarvoor zeker complimenten maar we hebben nog 2 competitie wedstrijden en 1 beker finale.
Dus de champagne moet nog even in de koeling blijven, ik kom wel de 3e helft meedoen als dat mag
-
@daankaars_nl Yess. Ik ben bezig met een inlees format te maken, zodat ik enkel de eindstanden van ieder seizoen hoef in te lezen.
Om ieder seizoen ff 200 scores erin te zetten, kost nogal wat tijd en een (typ)foutje is zo gemaakt -
@petter-inge-skjølberg_nl Leuk jou ook weer op het forum te zien
-
@petter-inge-skjølberg_nl
Bedankt voor je compliment, maar ik ben er nog niet.
Vanavond de laatste speelronde, het kan nog alle kanten op.
Zo'n competitie met 20 teams is mij eigenlijk net even te lang.. -
@petter-inge-skjølberg_nl Iets met een dikke vrouw en zingen... @Wiering_NL sterk seizoen gespeeld! idd spanned tot het einde.... wat een seizoen!
-
@vundezz_nl gefeliciteerd!
-
2 keer op rij
-
@dennis-hijkoop_nl Netjes gedaan hoor
-
Hierbij de definitieve eindstanden. Straffen en alle bekerpunten zijn verwerkt.
@Vundezz_NL Gefeliciteerd met de sheetwinst in KL1
Het was nog een spannend slot in KL1 op meerdere posities.Felicitaties aan alle promovendi
En hopelijk iedereen weer tot volgend seizoen!!
Vergeet je niet in te schrijven -
@maricja_nl Thanks! Was een top seizoen zo.... bedankt ook voor de tussenstanden en de moeite weer
-
Voor de nieuwsgierigen, de jaarranking is in de maak.
Ik hoop het vandaag of morgen af te hebben en te kunnen posten -
Congratz met de sheetwinst en titel Kevin.
Spannend slot toch een sterk seizoen van Wiering helaas laatste dag nog ernaast grijpen.Verder staat Ralph al het hele jaar goed te spelen en ziet dat beloond worden met de eerste plek in de jaarranking.
Op naar het nieuwe seizoen
-
Gefeliciteerd @Vundezz_NL
-
En hierbij de jaarranking idd.
Na 3 seizoenen, is het @Ralph-Ramaekers_NL die aan de leiding gaat, na 3 stabiele seizoenen in KL1.
Er is weliswaar een gaatje geslagen met de achtervolgers @Wiering_NL en @fc-opa_NL, maar het kan raar lopen in de KL. En met nog een paar seizoenen te gaan, liggen er nog genoeg kansen voor iedereenHet is leuk om te zien dat we ook een aantal kanaries in actie zien in de KL. Respectabele managers die deze competitie jaren terug begonnen zijn en het prachtig vinden om te zien dat het nog steeds een sterke competitie is.
Opvallend is wel dat 3 crews de boventoon voeren. GoodFellas, Imperium en OnlineFootballFederation, zijn met meerdere managers in de top van de ranking vertegenwoordigd. Maar er zijn nog genoeg crews in opkomst en wie weet welke crews we nog mogen verwelkomen in de KL
Altijd leuk om wellicht voor jezelf een doel te stellen, zoals een positie op de jaarranking
Mochten er mutaties zijn geweest qua crews, dan verneem ik het graag in een berichtje. Dan pas ik het aan
-
Wellicht ook leuk om terug te zien of om nostalgische gevoelens naar boven te halen.
De KL Hall of Fame is bijgewerkt over de jaren 2017 t/m heden.
Hierin staan (tot nu toe) alle sheetwinnaars en de andere 2 podiumplekken genoemd.
Mogelijk komt er nog meer info over andere leagues, maar dit volgt dat tztEnjoy
-
@maricja_nl Mooie overzichten weer Maris! Het is inderdaad top om te zien dat de KL leagues zo goed bevolkt zijn met sterke managers. En voor vele crews kan het een uitdaging zijn om de hegemonie van die 3 topcrews (vooral in KL1) aan te vallen. Dus schrijf je in en meet je met de topmanagers!
Ik vind mezelf terug op plek 93 dus er is werk aan de winkel.
-
@maricja_NL Thanks voor de tussenstanden en ranglijsten, top! @Dave-Jansen_NL & @wooper_NL Dank u Dank u... op naar het volgende seizoen! Succes allemaal.
-
@maricja_nl Top!
51ste plek nu, kan ik mee leven, hopen dat ik het jaar kan eindigen in de top 50 -
@daankaars_nl Nog seizoenen genoeg om de top50 te bereiken
-
Vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen
Tipje van de sluier voor het land (iig voor de leagues met 20 landen)