Kanarifuglene: [KL] League
-
Hierbij de tussenstanden na speelronde 7
Daar ik nog niet bij iedereen de juiste crewnaam heb gevonden/gezet, even een tussenstand zonder crews
-
-
@maricja_nl Ik ben ook wel benieuwd
-
Heb je een nieuwe tussenstand? @maricja_NL
-
Het is ook wat als je ff flink ziek bent
Maar nieuwe standen komen eraan -
-
Zondag of maandag volgt er nieuwe update, inclusief bekerpunten van de kwarfinales
-
Standen na speelronde 25
-
Wat een rust
Sommige leagues zijn wel heel spannend.
In KL1, is er wel een hele grote middenmoot zeg.
Een wedstrijd winnen of verloren, zorgt meteen voor een verschuiving van een paar posities als je niet uitkijkt. -
@maricja_nl in kl2 zit alles ook dicht bij elkaar, maar dat is juist wat het zo leuk maakt vind ik.
-
@daankaars_nl idd ook dicht bij elkaar. Klopt idd dat dit het zo tof maakt! Gek hoe lastig je uitwedstrijden wint.
-
-
@maricja_nl
Hoe kan ik nu opeens zo laag staan? Heb geen regel verbroken toch? Gewoon 2e geëindigd -
@tdr7777_nl je speelt wel met zenit, dat heeft een behoorlijke invloed.
-
@tdr7777_nl Deze standen zijn ook van 3 dagen terug
Vandaag volgen de definitieve eindstanden van KL5. -
Vanavond zal ik een topic openen omtrent het inschrijven voor volgend seizoen
-
Engine heeft wel een pik op mij zeg 2 rode kaarten achter elkaar in 2 wedstrijden
-
Inschrijving voor het volgende seizoen is geopend
-
De eindstanden van KL5 staan hierbij. Straffen voor oefenwedstrijden en andere overtredingen zijn hierin meegenomen.
Felicitaties aan de promovendi
Mogelijk worden er extra promoties toegekend op basis van de in- en uitschrijvingen.Daar ik als moderator van KL5B niet mag promoveren, zal mijn reguliere promotieplek worden doorgeschoven naar de 3e rechtmatige speler in de league.
Extra promoties worden toegekend op basis van puntenaantallen conform de regels van de KLMochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag
-
@maricja_nl Bedankt voor het organiseren en al het harde werk