Kanarifuglene: [KL] League
-
@meneer-speksnijder_nl paar uurtjes is idd nie zon probleem.maar het moet geen dag worden ofzo. Zeker als je toevallig effe lekker fanatiek de kl wil spelen. Maar ja zal wel goed komen
-
Ik zal alle leagues morgen doorlopen. In de lagere leagues zijn er vaker managers die later instappen, dus dat wilt nu nog niets zeggen.
Helaas wilt het voorkomen dat er ergens een ruis op de lijn is
In KL1 bijvoorbeeld, had manager Jaimysky vanavond geen invite gekregen, terwijl ik op ontvangen screens van de moderator zag dat ie wel verstuurd was. Dit kan meerdere oorzaken hebben, zoals device, internetverbinding etc.
Het is ook een keer voorgekomen dat een manager pas 3 uur later de uitnodiging voor de league kreeg (waar het toen aan lag, is nooit duidelijk geworden)Managers kunnen (als ze zeker zijn dat ze geen invite hebben) natuurlijk ook altijd zelf toegang vragen. Dat is ook mijn antwoord als ze mij een bericht sturen.
-
Klopt inderdaad ja. Ach uiteindelijk is t allemaal goed gekomen. Ik was zelf sowieso ook al iets later met joinen door de training die avond. Maargoed dan moeten we maar creatief zijn deze competitie qua inkopen.
-
@jaimysky_nl
Gelukkig heb jij niet zoveel voorbereiding nodig, Pim.
Succes weer topper! -
Hierbij de standen na speelronde 3
Straffen voor gemelde transferovertredingen zijn verwerkt.
-
Tijd voor weer een tussenstandje
Waar opgevallen, heb ik de crews aangepast, maar ik kan er altijd eentje gemist hebben Mocht er een onjuiste crew vermeld staan, pls let me know.
-
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Waar opgevallen, heb ik de crews aangepast, maar ik kan er altijd eentje gemist hebben Mocht er een onjuiste crew vermeld staan, pls let me know.
Ik ben eerder overrated en je hebt me bij Underrated geplaatst. No big deal maar als je nog eens aanpassingen doet mag je mij terug bij de Underdogs zetten waar ik thuis hoor.
-
-
@lowieke-van-gaaal_nl Geregeld
-
MEDEDELING KL
Wellicht hadden het sommigen al vernomen in de wandelgangen of gezien de reacties al een vermoeden, maar nu ook even officieel op het forum
Na dit KL seizoen, zal er een zomerstop plaatsvinden.
Dit betekent dat per 1 augustus men even lekker kan genieten van een pauze van de KL.Voor de liefhebbers zal er een KL Summer competitie georganiseerd worden
-
Tot wanneer zal de break zijn?
-
-
@dennis-hijkoop_nl Ik verwacht dat dit eind augustus/begin september zal zijn
-
Ik bak er weer niet veel van
-
@the-beast94_nl haha daar is ie weer je zit nog steeds in KL3 dus zo slecht doe je het niet toch ik dacht dat je al ergens in KL5 zat aangezien ik je al een aantal seizoenen zie reageren dat je er weinig van bakt .
-
@andy-vanmechelen_nl Klopt maar 2-3 seizoenen terug zat ik nog in !
-
Omdat de tussenstand wat je ziet boven 6 dagen geleden is de nieuwe moet nog komen
-