Kanarifuglene: [KL] League
-
Voor iedere KL, zoeken wij altijd een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 15 juni tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan ontvang ik graag een berichtje
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Moderators
KL1: @Vundezz_NL
KL2: @maricja_NL
KL3A: @Dennis-Hijkoop_NL
KL3B:
KL4A: @wooper_NL
KL4B:
KL5A:
KL5B: -
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
We missen nog een aantal moderators voor de start van de KL.
Hierdoor zal de KL morgenavond 15 juni tussen 21.30 uur en 22.30 uur van start gaan ipv vanavond.
Dit geeft ons wat meer tijd om moderators te vinden en de resterende managers netjes van een pm met hun team te voorzien.Excuses voor het ongemak allen
-
Dus zo te zien heeft optie 1 niet de voorkeur?
-
@gangstermow_nl De voorkeuren komen nog steeds binnen druppelen. Ik wil deze week een definitieve telling delen
Dit seizoen gaat morgen sws van start.
Een eventuele zomerstop, gaat dan ook pas na dit seizoen in (zoals ook eerder vermeld bij de vraagstelling) -
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 15 juni tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Moderators
KL3B:
KL4B:
KL5A: @Little-Minion_NL
KL5B: @Kaatje08_NL -
Alle managers hebben een pm ontvangen met hun team (hetzij van mij of van @wooper_NL )
Hopelijk vinden we ook snel de resterende moderators en dan kan het seizoen beginnen
De league moderators, krijgen van mij overdag een instructie gestuurd. In de avond zal ik online zijn voor eventuele vragen en problemen -
@maricja_nl Ohhhhhh ik heb het dan volledig verkeerd begrepen haha. Ik dacht omdat het seizoen niet eens is begonnen gaat het nu van kracht eventueel als optie 1 wint. Damn dan zal ik toch een ontslag moeten indienen nu ik geen slot heb
-
@gangstermow_nl Haha Ik had het nog erbij gezet dat het na dit seizoen evt van kracht zou zijn, wanneer de meerderheid graag een pauze had.
Momenteel komen er nog steeds meningen binnen. Vooral via app of pm
Ik ga dit weekend alle meningen op een rijtje zetten en kom dan met een uitslag
-
Moderators
KL3B: @Voske2704_NL
KL4B: @sir-de-clercq_NL (comp komt iets eerder dan 21:30 ivm werk)
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Alle managers hebben een pm ontvangen met hun team (hetzij van mij of van @wooper_NL )
Ik heb geen pm ontvangen maar ik vermoed dat ik gewoon de eerdere loting volg?
-
@lowieke-van-gaaal_nl Als het goed is, heb je em inmiddels
-
Moderators
KL3B: @Voske2704_NL
KL4B: @sir-de-clercq_NL (comp komt wat eerder dan 21:30 ivm werk)
MEDEDELING
Bij het alvast uitproberen en checken voor het aanmaken, is KL5B per ongeluk te vroeg en verkeerd aangemaakt.
Gelieve geen requests te sturen, daar de league om 21.30 opnieuw aangemaakt zal worden op de juiste manier
Ook dan zullen de uitnodigingen tegelijkertijd verstuurd worden aan alle deelnemers. -
-
@pi1977_nl KL5A is al aangemaakt
Zit er zelf namelijk in -
noch steeds geen uitnodiging ontvangen voor de kl5b ,komt die noch aub
ps zit dus niet in kl5a
-
@rudiclaeys_nl
De league noemt Kanarifuglene League 5B dus mss beter zelf opzoeken en een aanvraag indienen zie wel dat je de juiste kiest (die waar al meerdere managers inzitten dus), er zijn er namelijk 2 gemaakt.League:
Engeland
Voorbereidingsdagen over:
4
Totaal aantal speelronden:
43
Moderator:
luc121S2 -
ik heb van meerdere managers vernomen uit mijn crew die in de kl5 zouden gaan spelen . Dat ze ook nogsteeds geen uitnodiging hebben ontvangen. Terwijl sommige al uren in de competitie zitten. Ik stel voor dat de kl5 opnieuw aangemaakt word en dat iedereen tegeleik word uitgenodigd zoals het hoort. Iedereen wil graag dezelfde voorbereiding . Lijkt me wel zo eerlijk . Alvast bedankt. Mvgr
-
Respect voor de managers die de competities aan willen maken. Maar vind het wel jammer dat het vaak mis gaat. Zeker omdat je duidelijk instructies krijgt hoe zoiets werkt als je een competitie aanmaakt. Zonde van je tijd . En scheelt een hoop gezeik toch?
-
Als die mensen op een ander apparaat in proberen te loggen, zou het wel allemaal moeten werken.
Aanmaken van nieuwe leagues lijkt me niet nodig. Voor een beetje manager maken die paar uur niet uit.
Overigens wel opvallend dat er in meerdere leagues bugs (b)lijken te zijn met de invitesβ¦