Kanarifuglene: [KL] League
-
@andy-vanmechelen_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Voor iedere KL, zoeken wij altijd een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. maandag 4 oktober tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Moderators
KL1: @andy-vanmechelen_NL
KL2: @Dennis-Hijkoop_NL
KL3A:
KL3B:
KL4A: @AFCA6706_NL
KL4B: @otman2808_NL
KL4C: -
@maricja_nl @Dennis-Hijkoop_NL
Ik zal in KL2 een dag later aansluiten wegens maar vrij slot op 05-10-2021. -
maricja_nl dus heel ff voor de duidelijkheid je mag geen enkele speler voor welk bedrag dan ook van een andere manager meer kopen?
-
@afca6706_nl @maricja_NL
Frankies77 wil graag met DS1 spelen. Als dat geen probleem is blijft de andere vrij.
-
@pi1977_nl Mij maakt het uiteraard niks uit, Frankies77 kan dan gewoon ds1 pakken wat mij betreft. Ik stuur alleen de uitnodiging
-
Hello everyone! Sorry because I need to write in english, but my dutch is very very bad...I can to use translate if you wish...I want to participate in KL4 if it another post for me.
Regards,
Renato -
@master-guido_nl Klopt idd.
-
@razor-boy_nl Hi!
I'll send you a pm with your league and team René told me about you -
@pi1977_nl Bij deze de bevestiging dat Frankies77 met DS1 mag spelen. Het andere team zal dan vrijblijven of over gaan naar een reserve
-
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. maandag 4 oktober tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Moderators
KL3A:
KL3B:
KL4C:FF de post naar boven halen
-
Morgen gaan we starten met een nieuw seizoen. Hopelijk heeft iedereen er een beetje zin in
Lekker babbelen en discussiëren, kan uiteraard in dit topic. Graag zelfs. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@razor-boy_nl Hi!
I'll send you a pm with your league and team René told me about youMessage received! Thanks to you and Rene too!
Good luck everyone! -
@gizmo69_nl Prima, Kris. Komt vast goed
-
Ik zal KL3b aanmaken anders
-
@sir-de-clercq_nl Superfijn! Ik zet je erbij
-
Moderators
KL3A: @Jordevjad_NL
KL3B: @Sir-de-Clercq_NL
KL4C: @Ola-Schatkistje_NL -
Alle deelnemers aan de KL, hebben inmiddels een pm gehad met de league en team.
Mochten er verder nog vragen en/of opmerkingen zijn, dan hoor ik het graag -
Iedere league heeft een moderator nu. Hartelijk dank allen
Verderop vandaag krijgen de moderators van mij de instructies toegezonden om het aanmaken van de leagues zo goed mogelijk te laten verlopen.Uiteraard ben ik vanavond ook online
-
@maricja_nl Uitnodigingen voor de KL4A zijn eruit
-
@afca6706_nl Toppie!