Kanarifuglene: [KL] League
-
Voor iedere KL, zoeken wij altijd een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. maandag 4 oktober tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Moderators
KL1: @andy-vanmechelen_NL
KL2: @Dennis-Hijkoop_NL
KL3A:
KL3B:
KL4A: @AFCA6706_NL
KL4B: @otman2808_NL
KL4C:FF de post naar boven halen
-
Morgen gaan we starten met een nieuw seizoen. Hopelijk heeft iedereen er een beetje zin in
Lekker babbelen en discussiëren, kan uiteraard in dit topic. Graag zelfs. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@razor-boy_nl Hi!
I'll send you a pm with your league and team René told me about youMessage received! Thanks to you and Rene too!
Good luck everyone! -
@gizmo69_nl Prima, Kris. Komt vast goed
-
Ik zal KL3b aanmaken anders
-
@sir-de-clercq_nl Superfijn! Ik zet je erbij
-
Voor iedere KL, zoeken wij altijd een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. maandag 4 oktober tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Moderators
KL1: @andy-vanmechelen_NL
KL2: @Dennis-Hijkoop_NL
KL3A: @Jordevjad_NL
KL3B: @Sir-de-Clercq_NL
KL4A: @AFCA6706_NL
KL4B: @otman2808_NL
KL4C: @Ola-Schatkistje_NL -
Alle deelnemers aan de KL, hebben inmiddels een pm gehad met de league en team.
Mochten er verder nog vragen en/of opmerkingen zijn, dan hoor ik het graag -
Iedere league heeft een moderator nu. Hartelijk dank allen
Verderop vandaag krijgen de moderators van mij de instructies toegezonden om het aanmaken van de leagues zo goed mogelijk te laten verlopen.Uiteraard ben ik vanavond ook online
-
@maricja_nl Uitnodigingen voor de KL4A zijn eruit
-
@afca6706_nl Toppie!
-
MEDEDELING
KL3A is niet goed aangemaakt. Hierdoor volgt er vrijdag een herstart van deze league.
Houd de bc's dus nog even op zak -
KL4B invitations have been sent.
If you have a problem, please contact me privately.Good season to all.
-
@maricja_nl
Klopt het dat 3B nog niet is aangemaakt? -
KL3B is nog niet aangemaakt
Info hieromtrent volgt zsm -
@maricja_nl Ik ga er vanuit dat het vandaag niet meer gebeurd. Ik ga pitten.
-
@jourestyle_nl Nee, vandaag sws niet meer. Denk dat er wel meerderen het nest opgezocht hebben.
De moderator heeft iig een bericht gehad en morgen komt er meer nieuws.We houden iedereen op de hoogte hier
Slaap lekker
-
@maricja_nl
Kan er nou in KL2 ook eens geen fout gebeuren en een herstart -
@afca6706_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@maricja_nl Uitnodigingen voor de KL4A zijn eruit
I don't received yet invite for KL4A
-
@maricja_nl
Duidelijk, geen probleem.