Kanarifuglene: [KL] League
-
Note: Nog niet alle bekerpunten zijn meegerekend
-
Ff peilen hoe men hier over denkt...
Met het Friends of Wooper event, hebben deelnemers met behulp van een formulier, kunnen stemmen op hun favorieten in de league/poules.
Zou dit ook een leuke toevoeging zijn voor de KL?Laat de meningen maar komen
Voor een kijkje ->> Friends of Wooper
-
-
@maricja_nl Ik zeg doen!
-
@maricja_nl leuk idee
-
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to maricja_NL on last edited by JeffMich34 aka AFCA6706_NL
@maricja_nl Zijn de strafpunten in de laatste update wel meegenomen?
-
@maricja_nl Razor Boy is er trouwens ook al een tijdje uit.
Ik ben wel erg benieuwd hoe het zit met de managers die ontslag nemen... Kunnen/mogen zij zich gewoon weer aanmelden voor de volgende KL?
-
@afca6706_nl Nee, managers die ontslag nemen tijdens het seizoen, zullen bij een eerstvolgende aanmelding geweerd worden. (Uitzonderingen daar gelaten)
-
@maricja_nl Top, bedankt voor je antwoord.
-
-
Het inschrijftopic voor het 6e en laatste seizoen van de KL in geopend!
Vergeet je niet in te schrijven
Inschrijven kan in het topic of middels een berichtje aan mij. -
@maricja_NL zitten strafpunten al in sheet verwerkt?
-
@aurélie-melis_nl Yess. En er komen nieuwe standen aan.
KL4A, 4B en 4C zijn vanavond klaar
-
Is de titelstrijd in KL1 eerder ooit zo spannend geweest zo tegen het einde van het seizoen?
In theorie kan zelfs de nummer 10 nog met het kampioenschap aan de haal gaan -
Zoals eerder aangegeven in dit topic, zijn KL4A, KL4B en KL4C klaar.
Felicitaties aan de promovendiExtra promoties kunnen toegekend worden op basis van in- en uitschrijvingen.
Geniet nog even van de rust
Want over 2 weken gaan we weer van start voor het laatste seizoen van 2021Vergeet niet om jezelf weer in te schrijven voor het nieuwe seizoen
Over een paar dagen zullen KL1 en KL2 ook klaar zijn en is het wachten op de laatste dagen van KL3A en KL3B
-
@maricja_nl Wat een prutser die nummer laatst.
-
congrats @Pi1977_NL
-
We moeten nog 3 wedstrijden en het staat heel dicht bij elkaar, dus het wordt nog spannend
-
KL2 is gelukkig ook niet zo spannend bovenin
-
@maricja_NL is het mogenlijk om na dit seizoen de KL jaarranking up to date te brengen en met ons te delen zodat je het seizoen kan starten met kennis over de stand van zaken. Als dit teveel tijd vraagt snap ik dit volledig en waardeer ik dat antwoord eveneens.