Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl Razor Boy is er trouwens ook al een tijdje uit.
Ik ben wel erg benieuwd hoe het zit met de managers die ontslag nemen... Kunnen/mogen zij zich gewoon weer aanmelden voor de volgende KL?
-
@afca6706_nl Nee, managers die ontslag nemen tijdens het seizoen, zullen bij een eerstvolgende aanmelding geweerd worden. (Uitzonderingen daar gelaten)
-
@maricja_nl Top, bedankt voor je antwoord.
-
-
Het inschrijftopic voor het 6e en laatste seizoen van de KL in geopend!
Vergeet je niet in te schrijven
Inschrijven kan in het topic of middels een berichtje aan mij. -
@maricja_NL zitten strafpunten al in sheet verwerkt?
-
@aurélie-melis_nl Yess. En er komen nieuwe standen aan.
KL4A, 4B en 4C zijn vanavond klaar
-
Is de titelstrijd in KL1 eerder ooit zo spannend geweest zo tegen het einde van het seizoen?
In theorie kan zelfs de nummer 10 nog met het kampioenschap aan de haal gaan -
Zoals eerder aangegeven in dit topic, zijn KL4A, KL4B en KL4C klaar.
Felicitaties aan de promovendiExtra promoties kunnen toegekend worden op basis van in- en uitschrijvingen.
Geniet nog even van de rust
Want over 2 weken gaan we weer van start voor het laatste seizoen van 2021Vergeet niet om jezelf weer in te schrijven voor het nieuwe seizoen
Over een paar dagen zullen KL1 en KL2 ook klaar zijn en is het wachten op de laatste dagen van KL3A en KL3B
-
@maricja_nl Wat een prutser die nummer laatst.
-
congrats @Pi1977_NL
-
We moeten nog 3 wedstrijden en het staat heel dicht bij elkaar, dus het wordt nog spannend
-
KL2 is gelukkig ook niet zo spannend bovenin
-
@maricja_NL is het mogenlijk om na dit seizoen de KL jaarranking up to date te brengen en met ons te delen zodat je het seizoen kan starten met kennis over de stand van zaken. Als dit teveel tijd vraagt snap ik dit volledig en waardeer ik dat antwoord eveneens.
-
@andy-vanmechelen_nl Wanneer dit seizoen klaar is, zal er een nieuwe update van de jaarranking komen
Denk dat er wel meerderen van ons nieuwsgierig zijn -
@dennis-hijkoop_nl Nou inderdaad
-
Zo ziet KL1 eruit, voordat de laatste speeldag aanvangt
-
KL3A
KL3B
Note: Voor beide leagues heeft een herstart plaatsgevonden, dus deze zullen een paar dagen later klaar zijn
-
Ook KL1 en KL2 zijn dit weekend tot hun einde gekomen
De standen hiervan hebben echter even op zich laten wachten, omdat er iets uitgezocht moest worden.
Ten alle tijden, wil ik iedereen eraan herinneren, dat KL een individuele competitie is en geen crew-event. Samenspel en elkaar op andere manieren helpen, wordt hoe dan ook gezien en bestraft.
Heel jammer dat er eea zich heeft voor gedaan. We willen het graag eerlijk en leuk houden voor iedereen. Met het bewust overtreden van de regels, steek je als het ware een dikke middelvinger op naar de andere deelnemers en de organisatie. Heel jammer...Desalniettemin, kent KL1 een terechte sheetwinnaar. @master-guido_NL gefeliciteerd met de sheetwinst
Gefeliciteerd ook aan de promovendi van KL2, die zichzelf volgend seizoen op het hoogste podium van deze individuele competitie, terug zullen zien
-
Ook KL3A en KL3B zijn bijna tot hun einde