Kanarifuglene: [KL] League
-
@Frits-van-Turenhout_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Hoe gaat het verder met iedereen in de diverse KL afdelingen?
Hier middenmoot met Leeds, op zich niks mis mee maar we willen meer!Ik ben met Westerlo aardig aan de gang, sta momenteel na 13 rondes op de tweede plaats dus mij hoor je niet klagen.
-
Bij deze weer een update van de standen, ditmaal inclusief de kwartfinalisten in de beker.
-
-
@AppieL_NL
Speel jij weleens een competitie waarin dat niet het geval is dan?
Ik zou het zelf bijzonder vinden wanneer jij mij een individuele competitie kan laten zien waarbij de crews niet zijn vermeld in de tussenstanden achter de manager namen.
Tot halverwege 2020 is er een periode geweest waar de crews niet in de stand opgenomen werden.
Ik heb toen aan Maris gevraagd [die toen de standen bijhield] of de crews er niet bij vermeld konden worden.
Dat vond ikzelf leuk staan.
Zij heeft dat toen toegevoegd, zoals in een eerdere periode ook al het geval was namelijk. -
Je bedoelt een individuele competitie waarbij de crews niet in de tussenstanden vermeld worden die door ons managers zelf gemaakt wordt? Nee die zijn er denk ik niet, en in de competitie stand van OSM zelf staan ze ook er bij.
Maar ik zag gewoon even niet in waarom ze er bij stonden in onze eigen gemaakte standen. Het is irrelevant dat ik bij Kanarifuglene zit en jij bij TFE voor deze standen toch?
Dus vroeg het me gewoon af of er een speciale reden voor was
-
Wolverhampton heeft de KL verlaten (KL2).
-
@AppieL_NL
inderdaad irrelevant maar het is wel leuk om te zien wie bij welke crew zit...
En dan kan je zien hoeveel spelers er van elke crew zit per divisie.
Een leuk extraatje zou ik zeggen... -
Tijd voor een nieuwe update van de sheets. Inclusief beker halve finalisten in 1 & 2 en finalisten in 3.
-
Dag allemaal,
De KL leagues in Engeland, België en China lopen op hun eind en er wordt op alle fronten nog keihard gestreden voor promoties en het afwenden van degradatie spoken.
Na deze competities is het tijd voor een zomerstop. Vakantie vieren, uitrusten, tijd voor andere dingen. Deze zomerstop duurt tot eind augustus.
Daarna starten we het 4e seizoen van dit jaar en we willen in Italië gaan spelen!
Het Inschrijftopic is zojuist geopend. Tijd genoeg om je in te schrijven, maar wacht hiermee niet te lang. Voor je het weet is het al zover.
Heb je crewgenoten of crewloze bevriende managers die misschien willen meedoen? Laat ze zich inschrijven in het Inschrijftopic. Hoe meer deelnemers, hoe groter de strijd en hoe leuker het is!Heb je vragen, stel ze.
Namens alle Kanaries iedereen succes in de slotfase van je KL seizoen gewenst en geniet van een heel lekkere zomervakantie!
-
-
-
-
Na de eindstand in KL4 is er nu ook een voorlopige eindstand te melden voor KL3A&B. De overige twee competitie gaan de absolute slotfase in. Bij deze een laatste update voor het slot van deze editie.
-
@McWilliam_NL Beste ,zijn daar ook de punten van de bekerfinale en eindstand eerste 3 in verrekend in kl3a,MVG
-
@Rudiclaeys_NL
Hi Rudi,In de voorlopige eindstand zijn de beker en de top 3 punten verwerkt. Het enige wat de eindstand nog kan veranderen zijn de gespeelde oefenwedstrijden. Ik ga er van uit dat je die niet gespeeld hebt, dus gefeliciteerd met je promotie
MVG
-
@ajaxn001_NL Dank u wel voor de info, geen gespeeld, mvg
-
-
Waar kunnen we ons inschrijven voor het nieuwe seizoen?
-
@the-beast94_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Waar kunnen we ons inschrijven voor het nieuwe seizoen?
Dat kan in het Inschrijftopic KL Leagues Italië. Dat vastgepinde topic kun je iets boven dit topic vinden.