Kanarifuglene: [KL] League
-
KL4
In KL4 zijn er weer een paar grote namen opgedoken. Managers die na een tijdje een nieuwe poging doen om de weg naar de top van de KL te hervinden. Zullen we deze managers over een aantal seizoenen weer daar tegen komen? De tijd gaat het ons leren.
KL4A
1. MartijnFC (76.1%)
2. Voetbalsupportersverenigingen (61.2%)
3. FcCollection (58.2%)
4. Rosenborg (34.3%)
5. Ljibbesicco& Sir Heyvaert & Jarno Bergman (allen 29.9%)KL4B
1. Maricja (mod) (67.2%)
2. Goop Groen (58.2%)
3. vv Friseboys 2013 (41.8%)
4. Knor95 (34.3%)
5. RaVaLo (32.8%)Note: In KL4B zal de moderator bij eventuele promotieplek NIET promoveren. Deze plek zal in dezelfde league worden doorgeschoven
KL4C
1. Rísingstar (68.7%)
2. Joost Soeter (65.7%)
3. Carphunter79 (56.7%)
4. the Beast94 (43.3%)
5. De Vierde Man (35.8%) -
Hi allemaal,
Ik ben nog even crews aan het checken in de lagere divisies, maar de Jaarranking 2021 is onderweg.
Alvast een sneak preview van de top 25
(Note: de totale ranking bedraagt maar liefst 238 managers) -
Zoveel mensen stemmen gewoon op naam maar niet op realiteit, dat maakt het bij een community award wel leuk altijd maar hier slaat het soms helemaal nergens op haha.
Wel heel leuk iniatief Maris leuk om te blijven doen voor in de toekomst, ik ben voor
-
@dave-jansen_nl Niet iedereen is bekend met alle namen uit de community, dus logisch dat deze managers kiezen voor managers die ze kennen of miss terugkijken naar eerdere standen in het topic
Maar leuk om te horen dat het een leuk element heeft
Een topic moet toch wel iets meer leven bevatten dan alleen standen delen -
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to maricja_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@maricja_nl ja, er mag zeker wat meer leven komen hier op de forums
over het algemeen is het hier behoorlijk stil... dit is al een behoorlijke toevoeging!en inderdaad, voor mij was het ook gewoon stemmen op mensen die ik ken.. nog lang niet iedereen ken ik dus tja...
-
@daankaars_nl De activiteit en sfeer als vroeger (2.0) zullen we hier (denk ik) niet meer krijgen, maar een beetje leven zou wel leuk zijn Een enquête en een eventuele discussie daarover kan daarin wel voorzien. Alleen wat je ziet, is dat er ook veel onderling gebabbeld wordt in whatsapp en Discord groepen.
Maar miss zijn er ook andere ideeën?
-
@maricja_nl Ze moeten op de app ook forum gaan introduceren. Dan heb je weer groter bereik naar mijn idee. Kijk vaker op de app dan op de laptop zelf. Alleen even voor de tussenstanden van crew cup en KL en om me op te geven voor het 1 en ander.
-
@maricja_nl helaas ben ik met dat 'vroeger' onbekend.
maar ik denk dat op dit moment de forums gewoon niet toegankelijk genoeg zijn.
ik durf te wedden dat meer dan de helft van mijn crew nieteens weet dat het bestaat, en als ze het weten kijken ze meestal alleen maar voor kl en crewcup.dit komt denk vooral omdat vrijwel iedereen via de app speelt en niet pc.
-
en zelfs op de osm discord gebeurt niet veel, het word daar overrompeld met kleine kinderen die denken dat ze alles weten.
en verder worden woorden als damn geblokkeerd.
dus veel mensen die ik ken zijn daar allang mee gestopt. -
@douwe-kooistra_nl helemaal mee eens.
-
Kunnen we hier ook weer een tussenstandje voor maken/krijgen?
-
@joost-sœter_nl Nou mag nog wel even wachten hoor, eerst wil ik wat potjes gaan winnen dan ziet het er tenminste wat beter uit
-
@frits-van-turenhout_nl Ik kan ze nu ook wel maken Kan je daarna wellicht pronken met een mooie inhaalslag
-
@maricja_nl doe maar niet
-
@maricja_nl Duurt lang
Andy is gewoon bang dat er een promovendus boven hem staat zoals bij Brugge
-
@afca6706_nl idd, ik heb dit seizoen iets meer tijd nodig om de titel te pakken net zoals brugge.
-
@andy-vanmechelen_nl Succes met de KL
-
@maricja_nl Gezien het event een idee om tijdens dit weekend tijdelijk oefenwedstrijden toe te staan
-
@vundezz_nl Haha, nope sorry
-