Kanarifuglene: [KL] League
-
Is het toegestaan om een speler Legend te kopen voor 100 BC op de transfermarkt?
-
Ja hoor, geen probleem.
-
Bij deze de tussenstanden per speelronde 17/43, inclusief de bekerpunten voor de kwartfinalisten.
-
Ontslag in KL3B door manager Locales.
-
-
@ajaxn001_NL De transfers zijn weer huilen met de pet op,soms dagen niks en dan 1 speler soms ,als je boven de 100 gaat is de verkoop zielig . MVG
-
In KL1 is manager osmtactieken al meer dan 1 week offline.
-
-
@niekpro2005_60_NL -1000 punten is de straf hiervoor
-
wat brengt dat nu op… ik en misschien ook andere verliezen daar punten tegen en de andere krijgen ze gewoon cadeau… in zo een geval zou je alle gewonnen punten tegen hem op 0 moeten zetten dan blijft het eerlijk voor iedereen niet?
-
@JurgenFerraz_NL Jep inderdaad ik heb er ook last van heeft me 3pt gekost. Managers die uit speelden tegen hem hebben een duidelijk nadeel gehad van zijn actie.
-
@niekpro2005_60_NL haha Precies de laatste dag dat hij online was verloor ik punten tegen hem. Wellicht dat ik anders nog niet had gewonnen maar helemaal fair is het niet naar de andere managers toe.
-
@niekpro2005_60_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
In KL1 is manager osmtactieken al meer dan 1 week offline.
Klopt. En dat zal wat betreft de KL dit seizoen ook zo blijven. Onvoorziene omstandigheden buiten het spel zorgen ervoor dat Carel even geen gelegenheid heeft het team te managen. Spijtig, onwenselijk en ongelukkig voor degenen die in het begin tegen het team speelden. Maar werk/privézaken gaan altijd voor.
-
@Frits-van-Turenhout_NL Bedankt voor je antwoord. Succes en sterkte voor Carel!
-
-
Het INSCHRIJFTOPIC voor komend seizoen is weer geopend!
Zie betreffende topic, schrijf je in, we gaan naar de Premier League in Engeland.
Start is gepland voor dinsdag 16 mei. -
-
Overal is het zoals altijd weer superspannend om titels, promoties en degradatiestress !
Nog een paar dagen knallen en het seizoen zit erop.
Vervolgens worden de koffers gepakt en strijkt het KL circus neer voor het laatste seizoen voor de welverdiende zomerstop; De Engelse Premier League!
Zie het inschrijftopic voor details en zorg dat je je aanmeldt en erbij bent! Nieuwe aanmeldingen zijn ook zeer welkom. Heb je vragen, stel ze. Check ook het spelregeltopic van de KL Leagues voor alvast een hoop informatie. -
Beste deelnemers,
een laatste tussenstand en een bijbehorende aanmoediging om nog even te knallen tijdens de bekerfinales en de laatste speelrondes. Succes nog allemaal en vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen.
-