Kanarifuglene: [KL] League
-
@Glennevire_NL
Oh dus de laatste editie van Duitsland telt al voor 2017?
-
@PieterPacolet_NL Nee die telt nog mee voor 2016
Spanje is de eerste die gaat meetellen voor 2017!
-
Goede start weten te maken. Had ik niet verwacht
-
Schürrle Borussia Dortmund Sevilla Aan 0 35,84M 49,92M 16:46
Sarabia Sevilla Deportivo La Coruña Mid 0 5,74M 9,76M 16:46 -
Hallo!
Ik zou volgend seizoen graag mee willen doen met de KL League ( 1 )
Momenteel doe ik nu 2 seizoenen mee met de crewcompa van Goodfellas en de tegenstand bevalt me erg goed. Volgens mij zijn dit ook de twee beste competities op OSM dus ik vind dat die niet mag ontbreken op mijn palmares. Ik hoop dat dit gevoel wederzijds is.Gr.
-
@MikevanderHilst_NL Dan mag je toch echt beginnen in KL3
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Ik vond het wel een goed idee maar ik zie nu dat iedereen zich omhoog heeft moeten werken
Ondanks dat wel een cool concept. Pomotie/degradatie systeem toch ?Even snel kijkend zie ik dat de nieuwe leagues over ong 40 dagen beginnen ?
Ik houd een nieuw inschrijftopic wel in de gaten (Y) -
@The-best-manager-in-the-world_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Schürrle Borussia Dortmund Sevilla Aan 0 35,84M 49,92M 16:46
Sarabia Sevilla Deportivo La Coruña Mid 0 5,74M 9,76M 16:46Mensen worden om minder gelockt....
-
Waar vind ik de sheet voor Spanje? (KL 2)
-
Heerlijk hoe die Mike zich voor idioot uitgeeft en iedereen erin trapt.
-
Hoppaaaa, een hele mooie start zo
-
Mag dit de eindstand zijn ajb???
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Beetje kinderachtig om daadwerkelijk elke transfer onder de loep te nemen. Ik weet zeker dat als dit niet tussen twee crewgenoten was gebeurd, ik je er niet over zou hebben gehoord. Beetje stemmingsmakerij dit, als je het mij vraagt.
Als het aan jou ligt moeten we zeker alle transfers tussen managers onderling maar gaan verbieden in de KL...
-
@jonesy_NL Ik zal even een sheet zoeken die geschikt is voor Spanje (20 teams) en dan deel ik hem op het forum.
-
1 winst 3 gelijk voor als nog. Maar die gelijk waren wel Sevilla uit 1-1 Villareal 0-0 en Celta uit 0-0 twee DS4 en één DS7 dus ben best tevreden.
-
@Reidar-Vågnes_NL Ahja ik hou mn mond nu wel hoor
-
Ben zwaar teleurgesteld tot nog toe. Nog nooit zo slecht een competitie begonnen in mn OSM carriere
-
@medard-sonneville_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ben zwaar teleurgesteld tot nog toe. Nog nooit zo slecht een competitie begonnen in mn OSM carriere
RT
-
Kolo Touré nu beschikbaar in de KL1 voor een spotprijs van slechts 10 miljoen euro. Wie maakt mij los, ik kan het geld goed gebruiken om mijn scout terug te halen!
-
Het gaat best aardig, maar eens zien of ik dat kan volhouden