Kanarifuglene: [KL] League
-
@frits-van-turenhout_nl challenge accepted
-
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to Frits van Turenhout_NL on last edited by JeffMich34 aka AFCA6706_NL
@frits-van-turenhout_nl 00.50 toch
-
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to Frits van Turenhout_NL on last edited by JeffMich34 aka AFCA6706_NL
@frits-van-turenhout_nl Ook iets heel anders, kunnen we geen mooie nieuwjaars poule maken voor de crew die jullie als eerste gaat verslaan?
-
-
@afca6706_nl Ga je gang. Gaat vast gebeuren binnenkort haha
-
@frits-van-turenhout_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Beste managers en liefhebber van de KL Leagues,
Het jaar zit er bijna op. Dan kijk je terug en vooral ook vooruit. Wat ging goed en wat kan er misschien wel verbeterd worden? En dan doel ik nu specifiek over de sheet berekeningen. De punten die behaald kunnen worden in de bekerrondes worden omhoog aangepast, wat inhoudt dat de beker nog interessanter wordt om daar ver in te willen komen. In mijn optiek een uitstekende ontwikkeling!
——> Zijn er wat jullie, de managers die deze KL zo mooi maken, betreft zaken die voor verbetering in aanmerking komen?
Berekening van sheetpunten? De verhouding hoge vs lage ds? Transfer reglement?Kom met ideeën en zorg dat je ze goed onderbouwt.
In deze dagen waar veel managers even vrij zijn, tijd zat om hierover met elkaar te brainstormen.
Een paar dagen geleden deze oproep geplaatst. Een paar reacties zijn hierop gekomen, waarvoor dank.
Meer ideeén en/meningen zijn welkom, dus klim in de digitale pen en laat je horen
-
@frits-van-turenhout_nl Hoe zijn de punten van de beker nu dan nu ik in de finale sta is dat wel handig om te weten
-
@ottieman123_nl
Voor winnen of verliezen?
Succes in ieder geval haha. -
@ottieman123_nl zie reglement van de KL leagues, daarin staan de speltegels en puntentelling, ook voor de prestaties in de beker.
-
@píopíoudlp_nl Bronnen zeggen dat mbappe een hattrick gaat scoren!!!!
-
@wooper_nl Ik ben het grotendeels met je eens. Wat mij betreft mogen de transfers zo blijven of aan elkaar verhandelen voor 2x de waarde
Verder is het misschien een idee om iedereen bijvoorbeeld dezelfde DS te geven, DS10 bijvoorbeeld is maar een idee Wordt het allemaal een beetje gelijk getrokken. Verschil in teamwaarde, tactiek en bouwen aan je team moeten dan maar het verschil maken.
Verder voor iedereen nog de beste wensen! @maricja_NL super voor het regelen van deze geweldige competitie en de tussenstanden uiteraard! Succes aan allen in 2022! -
Heerlijk om te zien dat men graag z'n mening geeft En alleen maar mooi dat iedereen z'n steentje bij wilt dragen om deze competitie in stand en leuk te houden voor iedereen.
Mijn nieuwe jaar is niet op de meest fijne manier begonnen, maar iedereen heeft wel eens slechte dagen
Uiteraard ben ik jullie nog wat standen verschuldigd, maar ga vooral door met ideeën opperen. Van de ideeën die het meeste voor komen, zal een formulier opgesteld worden waarbij iedereen z'n keuze kan aangeven Deze competitie maken we tenslotte samen, Zonder deelnemers, is er geen KL
Nee, ik zit niet te slijmen, maar het is wel zoOm eventuele berekeningen en verschillen te kunnen maken, zal ik de stand van KL2 gebruiken, om de afweging voor hoge ds te maken en waar de verschillen in zitten.
En zoals gezegd, nog ff de standen. KL4 loopt al bijna op het einde, dus een nieuwe update zal in de komende dagen volgen.
-
@frits-van-turenhout_nl Heerlijk die nostalgie die je naar boven haalt.
Pas op of ik krijg nog heimwee -
Raar dat je als derde eindigt en toch waarschijnlijk onder de nummer vier komt qua eindscore. Ik hoop dat dit toch anders uitpakt...
-
@the-beast94_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Raar dat je als derde eindigt en toch waarschijnlijk onder de nummer vier komt qua eindscore. Ik hoop dat dit toch anders uitpakt...
Ben bang dat het ermee te maken heeft dat zij hun doelstelling wel behaald hebben.
-
@the-beast94_nl je hebt geleik Joost jij hoort te promoveren en ik niet. Sinds die madness had ik er nie meer zon trek in. Met oud en nieuw om de 2 uur met je transfers bezig zijn? Nee dank je. .. maar je hebt zeker een punt hier. Alleen gaat al jare zo toch?? Zou leuk zijn als het aangepast kan worden idd.
-
@the-beast94_nl heb het goed voor je opgelost man. Heb nog even geoefend 3 wedstrijdjes. Zijn - punten toch?? Dus gefeliciteerd met je promotie. Als je met.een 4 daagse madness komt in de feestdagen hoe sirieus moet ik dit spel dan nog nemen was me weer een genoegen mee te spelen in deze topcompetitie
-
@carphunter79_nl Klasse pik! als we jou toch niet hadden
-
@vundezz_nl hey kerelwas je dr nog man? Dacht die heeft ze osm handdoek in het ringetje gegooid maar die joost heeft zo ze best gedaan dus is hem gegund. Als je puf hebt om met de feestdagen je team te bouwen en de olliebolle links te laten ligge verdien je het gewoon . Respect voor de managers die met de feestdagen alleen op het toilet hebbe gezeten en naar hun blauwe schermpie hebbe zitte staren
-
@Carphunter79_NL Inderdaad, klasse van je! Respect Robbie.