Kanarifuglene: [KL] League
-
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik krijg al veel van deze overtredingen binnen uit verschillende leagues
Net zoals in de CC terug @Carphunter79_NL zijn crew Robje je moet je mensen aan hun oren trekken!!!!
-
KL3A - Speler kopen voor 00.00
-
@l0quico_nl je bedoeld wellicht 5A&5B? Bij mij ( 5A) gebeurt dit ook namelijk..
-
@l0quico_nl Goede morgen vrolijke kerel de cc hoef je hier niet bij te betrekke lijkt mij. Dat ging om wat anders. Maar dat er een paar lopen te slapen of problemen hebbe met lezen moet ik helaas toegeven We doen ons best hier meer kan ik niet doen. We zien de strafpunten wel weer verschijnen goed opgelet trouwens en maak er wat moois van in de KL
-
Hierbij ook één 3B
-
En één uit 4B
-
En 2 overtredingen van skinny2103 (Flamengo), divisie 3a.
-
-
@kefvin-b_nl
Inderdaad het is 5a ik dacht dat ik in 5b zat!
Mijn excuses! -
In Kl5B heeft RedCardPepe het verkeerde team gekozen.
Atletico Goianiense in plaats van Flamengo
-
@l0quico_nl haha, kan gebeuren
-
@maricja_nl Is er al een DS sheet die je met ons kan delen?
-
Overtreding van Judrano KL5B
Oefenwedstrijd tegen mij -
@afca6706_nl Yess, incoming
-
Teams & sheet ds
De lage ds krijgen in deze league best veel inkomsten, vergeleken met de andere teams en vergeleken met de andere leagues. Daardoor ligt hun sheet-ds iets hoger.
Met een ds16 zal je dus ook gewoon moeten strijden om een plek in de middenmoot en voor de ds1 ligt er wat meer ruimte.
De kampioen promoveert sws
Dus iedereen, doe je best (en vergeet niet je opstelling te zetten door het lekkere weer of een bbq )Tip van het huis
-
@maricja_nl In de KL1 krijgt iederen veel inkomsten, gezien het veelvuldig gebruik van de 100+ scout...dus ben je als lage DS (uit het niets) weer s flink benadeeld..... wordt steeds minder leuk zo de KL. Gelukkig is t mooi weer en wat mij betreft wel prima zo met me opstelling. Hou je tip in gedachte, maar garanties heb je nooit.
-
@vundezz_nl dit dus
-
@maricja_nl Laat ik voorop stellen dat ik het helemaal eens ben dat de ds1 wat meer ruimte moet krijgen, maar dit is bijna een schande voor de lagere ds, met die lelijke 100+ scout die veelvuldig gebruikt wordt. Ik ben van mening dat daar ook wat rekening mee gehouden moet worden met de ds sheet van nu. Als dat al gedaan is, heb ik niks gezegd. Ik ben het iig kwijt
We gaan er weer een mooi seizoen van maken met de middelen die we hebben, succes allemaal οΈοΈοΈ