Kanarifuglene: [KL] League
-
-
Volgend seizoen zal er in Engeland gespeeld gaan worden en een zomerstop volgen
Nou heb ik een stelling en ik ben erg benieuwd naar de meningen, dus discussieer er mee op los:
Stelling
"Voor de afwisseling zou het leuk zijn om KL zo nu en dan in leagues van 18 teams (denk hierbij aan Nederland, Portugal, Polen, China en België) te spelen"Denk hierbij wel dat dan in volgend seizoen de degradatie en promotie iets anders zal zijn, om deze opzet waar te maken.
Of is het eerder iets om dit in 2023 geheel te spelen, zodat er niet tussentijds in het jaar iets veranderd?We spelen momenteel vooral in de bekendste landen, namelijk Brazilië, Frankrijk, Italië, Spanje en Engeland.
In ieder kalenderjaar komt een land ongeveer 1 keer aan de beurt en 1 land mogelijk 2x wanneer er ruimte is voor 6 seizoenen. Sommige seizoenen kunnen zo best lang duren. (Nou scheelt het in de praktijk maar 4 dagen, maar toch)
Ook met de komst van de 100+scout en de update van de verkoopkansen, kunnen managers sneller uitgebouwd zijn met hun team.Vroeger werd de KL nog eens inderdaad afgewisseld met 20 landen teams en 18 landen teams. Ik denk ook dat menig Kanarie-lid van het vroege uur dit zich kan herinneren
Discussieer er mee op los
-
@maricja_nl Ik zou zeggen, maak dit jaar af met competities van 20 teams, en volgend jaar geheel met 18.
-
@maricja_nl Kunnen het altijd in 2023 eens proberen lijkt me
-
Ik ben er geen fan van. De teamwaardes liggen daar te dicht op mekaar.
-
Al heldere en duidelijke meningen
-
-
Ik meld zelf maar even mijn fout. Ik was niet echt oplettend vanochtend. Ik ben al gedegradeerd maar dacht ga de laatste wedstrijd nog even alles eruit halen. Had echter een RB nodig en dacht pluk er 1 van de lijst. Kon die van appeldoorntje of thijn pakken. Totaal niet meer bij nagedacht dat dit niet mocht aangezien het in FMS wel mag. Excuses. Zie de straf wel tegemoet. Uitsluiting voor volgend seizoen zou jammer zijn
-
@jordevjad_nl ik denk dat dat wel meevalt toch. Normaal zou je een puntenstraf krijgen maar aangezien je op degradatie staat zal t niet veel uitmaken. Mijn inziens wordt je echt niet zomaar uitgesloten voor een foutje als deze.
-
@jaimysky_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jordevjad_nl ik denk dat dat wel meevalt toch. Normaal zou je een puntenstraf krijgen maar aangezien je op degradatie staat zal t niet veel uitmaken. Mijn inziens wordt je echt niet zomaar uitgesloten voor een foutje als deze.
Eens denk dat het een puntenstraf is maar in dit geval maakt dat niet veel meer uit
-
Weet iemand wanneer de finale resultaten zullen bekend gemaakt worden ?
-
Ik vrees dat Maris nog op het strand ligt....
-
@jurgenferraz_nl Gezien het het vele werk dat hier in kruipt zou dat meer dan verdiend zijn. En met weer als vandaag ook een goed idee
-
Seizoen is inmiddels al meer dan een week voorbij...
Komt er voor dat het nieuwe seizoen begint nog een einduitslag?
Denk dat sommige managers ook wachten op de einduitslag en van daaruit zich pas gaan inschrijven. Dit i.v.m. promotie/degradatie.Een idee om hulp te vragen bij de berekeningen van eindsheet? Denk dat er genoeg willen meehelpen.
Moesten vorig seizoen ook al meer dan een week wachten op einduitslag.Mvg
-
-
Hahaha Het zit diep
-
Hi allen!
Weer terug van vakantie in Griekenland Waar het weer heel veel beter was dan hier
Ga ff de KL lijst updaten, reminders sturen en de standen delen. Dan zijn we wat KL betreft weer helemaal bij.
-
Ow jah, welkom terug osm
-
Hopelijk komen de 'reminders' snel aan.
Ik heb je erg gemist zo is te lezen -
@maricja_nl Welkom terug Maris !! Goed dat je er weer bent