Kanarifuglene: [KL] League
-
@jaimysky_nl IK HEB HET OVER 1 JAAR SCHORSING ALS JE STOPT ? ABSURDE MAATREGEL DIT. MVG
-
@rudiclaeys_nl Rudi, altijd maar hetzelfde liedje, het begint serieus irritant te worden! Ga je nu onder elke opmerking van anderen lopen roepen dat het onterecht was of dat de regels moeten aangepast worden?
Je schorsing is meer dan terecht. Iedereen zou eens ontslag moeten nemen die een paar dagen niet verkoopt zonder enige consequenties, hoe eerlijk zou dat zijn tegenover anderen om telkens tegen een CPU te moeten spelen?
Stop dus met die zever want het brengt toch niks op.
-
Volgt er nog eens een tussentijds klassement van de jaarranking?
-
@wooper_nl Ik vind ook dat de regels aangepast moeten worden. Minimaal 2 jaar schorsing bij ontslag. Klagen op het forum: 3 jaar schorsing.
-
@rudiclaeys_nl Rudy for president!! Mvg
-
Over precies 1 week sluit de inschrijving voor komend seizoen!
Check het Inschrijftopic voor details en vergeet je niet aan te melden!!
-
Ik wil me ook nog eens opgeven. Dank.
-
@furrax_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik wil me ook nog eens opgeven. Dank.
Leuk dat je weer meedoet! Schrijf jezelf even in dan in het daarvoor bestemde topic.
-
Volgens mijn gegevens zou ik mijn straf uitgezeten hebben van 1 jaar, datum was denk ik 11-05-2021 van schorsing en heb ik weer recht op deelname denk ik.mvg
-
@rudiclaeys_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ben gestopt met kl omdat de toptaems verkopen op tl volop ,aankopen volop terwijl de kleintjes lijk ik met selta de vigo amper iets verkopen op tl en niks kunnen aankopen om te versterken,daardoor gaat je taem steeds de mist in ,komen spelers in geel en is plezante eraf, jaar schorsing neem ik er graag bij en kl nu opgedoekt voor altijd bij mij . mvg
Deze is van feb/mrt dit jaar.
Dus als je weer wilt gaat meedoen met de KL, kom dan in feb 2023 nog een keertje langs. Dan zullen we als organisatie kijken naar de mogelijkheden. -
@frits-van-turenhout_nl laat maar zitten beste ,,kl dood en begraven.mvg
-
@aurélie-melis_nl Nee dat is niet gepland.
-
@frits-van-turenhout_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@aurélie-melis_nl Nee dat is niet gepland.
Als antwoord op de vraag of er een tussenstand van de jaarranking kwam.
-
This post is deleted!
-
komt er weer een custom ds sheet ?
Zo ja wanneer komt die ?
-
Lol Rudi post deleted?
Was het weer een tekst met hoofdletters?GODMILJAAR!
mvg
-
OPROEP
Beste managers in de KL,
we gaan dus naar Frankrijk, de lotingen zijn geweest en iedereen kan zijn of haar ingelote team bekijken.
Zoals jullie weten draait de organisatie op vrijwilligerswerk. Om de KL leagues daadwerkelijk te laten starten, hebben we voor elke KL competitie een moderator nodig. En dat is dus 1 van de managers uit elke KL.Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. Wat doet de moderator? De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 30 augustus tussen 21.30 en 22.30 uur en nodigt daarna de zo snel mogelijk alle betreffende managers uit voor 'zijn/haar' competitie.
Het aanmaken van de league kost je pakweg 20 minuten maar geeft vele weken spelplezier aan alle managers. Een kleine moeite, maar een groot plezier.Mocht je ons willen helpen hiermee, en jullie hulp is dus gewoon keihard nodig (!) dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post.
De moderators worden dringend verzocht in het sticky KL topic 'Regels, Opzet en Hall of Fame' een kijkje te nemen en het bericht van Maris van 14dec 2020 goed te lezen. Daarin staat precies aangegeven hoe de league qua settings moet worden aangemaakt. Maar hier geen vergissing in! Het is echt heel simpel. Als beloning ontvang je eeuwige roem in dit topic! Oja, noem je league: Kanarifuglene League 1, 2, 3A, 3B, 4A, 4B afhankelijk van welke league je host.
Wanneer een manager zich als enige in zijn/haar league opgeeft als moderator, dan zal hij/zij automatisch de moderator zijn.
Zijn er meerdere gegadigden, dan zal er een loting komen.
Wanneer een league geen aanmeldingen heeft, zal er uit alle managers in de league een moderator geloot worden.Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 29 augustus 20:00 uur.
Inschrijven kan door onderstaande post te kopiëren en aan te vullen, te reageren in het topic of mij een pm te sturen
Moderators
KL1:
KL2:
KL3A:
KL3B:
KL4A:
KL4B:Alvast dank voor jullie hulp bij het mogelijk maken van deze mooie KL competities!!
-
Uitleg 'moderator' zie boven.
Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 29 augustus 20:00 uur.
Inschrijven kan door onderstaande post te kopiëren en aan te vullen, te reageren in het topic of mij een pm te sturen
Moderators
KL1:
KL2: Alain Bendeler
KL3A:
KL3B:
KL4A:
KL4B:Alvast dank voor jullie hulp bij het mogelijk maken van deze mooie KL competities!!
-
Moderators
KL1: AFCA6707
KL3A:
KL3B:
KL4A:
-
Moderators
KL1: AFCA6707
KL3A: Mr Lok
KL3B:
KL4A: