Kanarifuglene: [KL] League
-
@rudiclaeys_nl tijd om je come back te maken!
Je wordt nodig gemist in de community.
Mvg -
@zork-angels_nl hij heeft toch een Ban voor 1 jaar
MVG -
@niekpro2005_60_nl kunnen we toch een beroep voor aantekenen.
Of een crowfunding opstarten, "help rudi terug in de kl" denk dat @Maris-14 dan wel dispensatie verleent -
@zork-angels_nl Goed idee
-
dank u mannen.MVG
-
Overtreding in de KL2, onderlinge transfer
-
Hi allen,
Ik ben jullie nog eea verschuldigd.
Uitslagen van de KL favorites, DS-sheet en uiteraard de sheet zijn in aantocht
-
Inactiviteit KL1...
-
-
Nog geen sheets e.d? Maar snap ook dat een privΓ©leven fijn is..
-
Hi allen!!!
Er komt zo een update van de standen, KL Favorites uitslagen en een nieuwtje wat betreft de KL
-
@mr-eric-frank-martin_nl Zeker, dat zal iedereen wel herkennen ook. Maar soms moet je ook gewoon eerlijk naar jezelf zijn
News incoming iig
-
Hi allen,
Hierbij de DS-sheet die gebruikt wordt voor dit seizoen.
Nav mijn eerdere opmerking over het weglaten van de dagelijkse inkomsten, is dit ook op dit seizoen toegepast.Hogere ds hebben weliswaar meer inkomsten, maar ook de stadionkosten zijn hoger, dus dat compenseert eea namelijk.
Sheet DS
-
Standen per speeldag 15
Note: Overtredingen vermeld in dit topic en voorzien van een upvote van mij, zijn meegenomen. Overtredingen mbt oefenwedstrijden worden aan het einde van het seizoen meegenomen, doordat er bij GB lijsten opgevraagd worden
-
Uitslagen van KL favorites incoming
-
In totaal hebben we 65 formulieren mogen ontvangen en hieronder volgen de uitslagen
KL1
@Dennis-Hijkoop_NL
@ajaxn001_NL
@pauldiola_NLKL2
@osmtactieken_NL
@Zuuk-United_NL
@master-of-Puppets_nl_NLKL3A
@MartijnFC_NL
@doodskoppen_NL
@leonin_NL & @Carphunter79_NLKL3B
@cicinho24_NL
@OfficialSem_NL
@3LPr0fess0r_NLKL4A
@maricja_NL
@a-touch-of-magic_NL
@McWilliam_NLKL4B
@niekpro2005_60_NL
@lautjestar_NL
@LFCKlompie_NLKL4C
-
Hi allen!
Deze week hebben er gesprekken plaatsgevonden tussen mij en de crew Kanarifuglene.
Zoals de meesten weten, zijn onze Kanaries de grondleggers van de KL. Jaren terug hebben zij dit concept bedacht en de gehele crew was er toegewijd aan om deze competitie in succesvolle banen te leiden. Bij de oudere garde, zal dit een bekend verhaal zijn
Met de komst van OSM 3.0, zagen we veel managers stoppen en zo ook de Kanaries. Sindsdien hebben Jurgen, Mathieu en daarna ik de KL Leagues met liefde doorgezet en deze niet weg te denken competitie gehost.
Velen zullen het wel gemerkt hebben dat het leven vol verrassingen en nieuwe wendingen zit en ook ik beleef deze situaties
Dit heeft ertoe geleid dat onze Kanaries, die nu springlevend zijn, de organisatie van de KL weer op zich nemen.Ik zal erbij betrokken blijven ter ondersteuning
De afgelopen jaren heb ik met liefde de KL gehost en velen managers mogen ontmoeten en spreken.
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Hi allen!
Deze week hebben er gesprekken plaatsgevonden tussen mij en de crew Kanarifuglene.
Zoals de meesten weten, zijn onze Kanaries de grondleggers van de KL. Jaren terug hebben zij dit concept bedacht en de gehele crew was er toegewijd aan om deze competitie in succesvolle banen te leiden. Bij de oudere garde, zal dit een bekend verhaal zijn
Met de komst van OSM 3.0, zagen we veel managers stoppen en zo ook de Kanaries. Sindsdien hebben Jurgen, Mathieu en daarna ik de KL Leagues met liefde doorgezet en deze niet weg te denken competitie gehost.
Velen zullen het wel gemerkt hebben dat het leven vol verrassingen en nieuwe wendingen zit en ook ik beleef deze situaties
Dit heeft ertoe geleid dat onze Kanaries, die nu springlevend zijn, de organisatie van de KL weer op zich nemen.Ik zal erbij betrokken blijven ter ondersteuning
De afgelopen jaren heb ik met liefde de KL gehost en velen managers mogen ontmoeten en spreken.
Wie gaan het nu overnemen van de Kanaries dan? Wel tof dat de competitie op deze manier altijd is door blijven gaan.
Ik wens de mensen van KL heel veel succes met deze mooie competitie en Maris ook bedankt dat je het toen heb opgepakt -
@maricja_nl Een opmerkelijke uitslag in KL4C aangezien otman al 2 weken inactief is