Kanarifuglene: [KL] League
-
@aurélie-melis_nl Nee dat is niet gepland.
-
@frits-van-turenhout_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@aurélie-melis_nl Nee dat is niet gepland.
Als antwoord op de vraag of er een tussenstand van de jaarranking kwam.
-
This post is deleted!
-
komt er weer een custom ds sheet ?
Zo ja wanneer komt die ?
-
Lol Rudi post deleted?
Was het weer een tekst met hoofdletters?GODMILJAAR!
mvg
-
OPROEP
Beste managers in de KL,
we gaan dus naar Frankrijk, de lotingen zijn geweest en iedereen kan zijn of haar ingelote team bekijken.
Zoals jullie weten draait de organisatie op vrijwilligerswerk. Om de KL leagues daadwerkelijk te laten starten, hebben we voor elke KL competitie een moderator nodig. En dat is dus 1 van de managers uit elke KL.Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. Wat doet de moderator? De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 30 augustus tussen 21.30 en 22.30 uur en nodigt daarna de zo snel mogelijk alle betreffende managers uit voor 'zijn/haar' competitie.
Het aanmaken van de league kost je pakweg 20 minuten maar geeft vele weken spelplezier aan alle managers. Een kleine moeite, maar een groot plezier.Mocht je ons willen helpen hiermee, en jullie hulp is dus gewoon keihard nodig (!) dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post.
De moderators worden dringend verzocht in het sticky KL topic 'Regels, Opzet en Hall of Fame' een kijkje te nemen en het bericht van Maris van 14dec 2020 goed te lezen. Daarin staat precies aangegeven hoe de league qua settings moet worden aangemaakt. Maar hier geen vergissing in! Het is echt heel simpel. Als beloning ontvang je eeuwige roem in dit topic! Oja, noem je league: Kanarifuglene League 1, 2, 3A, 3B, 4A, 4B afhankelijk van welke league je host.
Wanneer een manager zich als enige in zijn/haar league opgeeft als moderator, dan zal hij/zij automatisch de moderator zijn.
Zijn er meerdere gegadigden, dan zal er een loting komen.
Wanneer een league geen aanmeldingen heeft, zal er uit alle managers in de league een moderator geloot worden.Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 29 augustus 20:00 uur.
Inschrijven kan door onderstaande post te kopiëren en aan te vullen, te reageren in het topic of mij een pm te sturen
Moderators
KL1:
KL2:
KL3A:
KL3B:
KL4A:
KL4B:Alvast dank voor jullie hulp bij het mogelijk maken van deze mooie KL competities!!
-
Uitleg 'moderator' zie boven.
Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 29 augustus 20:00 uur.
Inschrijven kan door onderstaande post te kopiëren en aan te vullen, te reageren in het topic of mij een pm te sturen
Moderators
KL1:
KL2: Alain Bendeler
KL3A:
KL3B:
KL4A:
KL4B:Alvast dank voor jullie hulp bij het mogelijk maken van deze mooie KL competities!!
-
Moderators
KL1: AFCA6707
KL3A:
KL3B:
KL4A:
-
Moderators
KL3A: Mr Lok
KL3B:
KL4A:
-
Nog even ter info:
Morgenavond (dinsdag) starten we met de KL leagues.Je bent zelf verantwoordelijk voor het innemen van het juiste team. In het verleden verzorgde Maris voor iedereen een aparte pm met zijn/haar ingelote team. Deze service mag niet als standaard of recht worden aangehouden.
We zijn allemaal mans genoeg om zelf je loting uitslag te bekijken. Dat wordt dan ook van iedereen verwachtVeel plezier alvast !!
-
@frits-van-turenhout_nl Kan je de link waar de lotingen staan nog eens doorsturen? Bedankt.
-
Moderators
KL3B:
KL4A:
KL4B: zork angelsAlvast dank voor jullie hulp bij het mogelijk maken van deze mooie KL competities!!
Voor KL3B en KL4A zoeken we nog een vrijwilliger die morgenavond een half uurtje tijd heeft voor het aanmaken en uitnodigen van de betreffende managers. Wie o wie helpt ons?
-
Ruim 24uur voor aanvang hebben we voor alle KL leagues een moderator, geweldig!!
Uitleg 'moderator' zie boven. Kijk vooraf even goed het sticky Spelregeltopic van de KL en vooraf het screeshot van de League instellingen. Zorg dat dat goed staat voordat je de league aanmaakt. Daarna alle betreffende managers uit 'jouw' KL uitnodigen. En dan kunnen we los
Moderators
KL3B: laurent_1933
KL4A: doodskoppen
KL4B: zork angelsAlvast dank voor jullie hulp bij het mogelijk maken van deze mooie KL competities!!
-
morgen is er meteen al een transfer deadline event.
is het een optie om de start te verzetten naar morgen zodat we weinig van het event merken of zelfs naar overmorgen zodat we het event niet meepakken ? -
@niekpro2005_60_nl Het lijkt mij een goed idee om de KL dan te verplaatsen naar as donderdag. Ik ben benieuwd wat de andere managers en de organisatie hiervan vinden.
-
Mochten we vanavond gewoon starten, dan zal de KL1 rond 21.45 aangemaakt worden. Succes en veel plezier alvast iedereen!
-
In verband met het Transfer Deadline event van morgen hebben wij besloten om de start van seizoen 4 te verplaatsen naar donderdag 01-09.
Graag delen met je crewgenoten zodat iedereen op de hoogte is. Bedankt!
-
Dit uitstel heeft een paar gevolgen.
Onder meer:
We zoeken een nieuwe moderator voor KL2 en KL4A.Graag een berichtje als je dit op je kunt nemen komende donderdagavond 1 sep 21.30-22.30u.
-
@frits-van-turenhout_nl jammer dat uitgesteld wordt. Ik vind persoonlijk dat gewoon door had moeten gaan. Dit hoort ook gewoon bij osm. Want vrijdag is er ook gewoon weer een ander event etc..... er is altijd wel iets wat niet iedereen handig/leuk/onhandig vindt...maar goed, ik open 3a dan maar op donderdag