Kanarifuglene: [KL] League
-
Beste managers,
Vanavond gaan we beginnen! Veel succes en vooral plezier gewenst! Speel fair, speel het seizoen uit en hou het dus sportief.
Check vooraf heel goed wat je gelote team is en pak dus de juiste club!!
-
Oh nog iets:
Lees de spelregels van de KL Leagues door zodat je niet voor verrassingen komt te staan.En….. die coinpacks… laten we afspreken dat we daar in deze KL competities lekker vanaf blijven.
Gewoon, omdat het zonder die p2w achtige rotzooi veel leuker is
Controle is heel lastig, daarom doe ik een beroep op jullie sportiviteit.Have fun!
-
@Frits-van-Turenhout_NL
Krijg een bericht dat iets in KL2 niet goed is gegaan -
KL3B is aangemaakt
-
@Jordevjad_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Frits-van-Turenhout_NL
Krijg een bericht dat iets in KL2 niet goed is gegaanKlopt, behoorlijk in de soep. Wijze managers zijn aan het overleggen. Wordt vervolgd.
KL2 managers graag NERGENS in een KL instappen. Meer info zal volgen. -
Hij is 2x aangemaakt 1 uitnodiging… in de andere zitten al 8 managers… en kan er niet in enkel op uitnodiging… wat doen we?
-
Hij is 4x aangemaakt
-
MEDEDELING KL2:
We hebben verschillende opties bekeken maar helaas zal KL2 een herstart krijgen. De moderator hiervoor zal @McWilliam_NL zijn.
Datum en verdere info volgen nog.
-
This post is deleted!
-
Transfer voor 00:00 in KL4B van Raja Casablanca (pc).
-
Anoniem123123 alweer oefenwedstrijd in KL4A. Dit x tegen mij. Kan op mobiel geen screenshot posten zie ik.
-
mag je van die pakketjes kopen of niet ?
-
@niekpro2005_60_NL oh heb het al gevonden zag het even over het hoofd mannen.
-
@niekpro2005_60_NL
Wat heb je gevonden?
We hebben vooraf gecommuniceerd dat we hopen af te kunnen spreken dat iedereen sportief speelt en die geldpakketjes links laat liggen.
In het inschrijftopic van dit seizoen staat tevens dat onsportief spel kan leiden tot sancties. Dit ter beoordeling van de organisatie. -
@Frits-van-Turenhout_NL ik had je bericht van eergisteren gevonden waarin je dat vertelde. dus het is duidelijk we houden de handen van de pakjes af komt goed!
-
@niekpro2005_60_NL Nou ik heb het idee dat dat nu al fout gaat. Als je net zoals ik wel eens langs de tl scrolt en het dan opvalt dat bij 1 manager de verkoop en aankoop bedragen zo'n 30 mil uit elkaar liggen dan klopt het al niet. En laat je voor zo'n 30 mil nu net een topspeler kunnen kopen die op tl stond.
-
-
@Jordevjad_NL Ik weet niet of namen noemen nu de beste manier is. Ik wilde alleen aangeven dat het gentlemans agreement om geen gebruik te maken van packs een mooie gedachtengang is maar zolang de functie niet uitgeschakeld is zijn er altijd spelers die de verleiding niet kunnen weerstaan. En het is eigenlijk nog niet eens verboden ook want het mag gewoon binnen de kaders van osm. Maar wel jammer in de competitie.
-
@Frits-van-Turenhout_NL dank!