Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl ik kan groep4B openen
-
This post is deleted!
-
@rudiclaeys_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@maricja_nl ik mag niet zekers voor kl 4 !!!!!!!!
Rudi je weet heel goed hoe het zit. Je bent sowieso geschorst tot maart 2023. Én je hebt zelf aangegeven dat je niet meer wil meedoen. En je hebt tot vervelends toe de boel vol gespamd met negatief gedrag richting alles wat met KL te maken heeft.
Ga in mooie andere competities spelen, maar niet in de KL Leagues.
-
-
@frits-van-turenhout_nl Lijkt tijd te worden voor een forumban oid..
-
@maricja_nl kan ik op de valreep nog meedoen?
-
@maricja_nl
Hi Maris,
Ik had de naam van mijn crew lid gecorrigeerd in de registratie, het is TaktikFüchse met "ü". Hij was ingedeeld bij KL3A. Zodat er niets mis gaat met de uitnodigingen.
Bedankt voor je werk! -
@juleswinnfield_nl Ga ik regelen. Thanks!!
Heb het aangepast in de league indeling -
Voor iedere KL, zoeken wij altijd een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 1 november tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Uiteraard ben ik online tijdens de start, dus het is ook mogelijk om begeleiding te krijgen bij het aanmaken van de league
Conform de uitslagen van de enquête aan het begin van 2022, zal het inschrijven voor moderators iets anders gaan dan managers in het verleden gewend zijn. Managers die interesse hebben om de league aan te maken, kunnen zich inschrijven bij de league waar ze ingedeeld zijn.Wanneer een manager de enige in zijn/haar league is, dan zal hij/zij automatisch de moderator zijn.
Zijn er meerdere gegadigden, dan zal er een loting komen.
Wanneer een league geen aanmeldingen heeft, zal er uit alle managers in de league een moderator geloot worden.Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 31 oktober 20:00 uur
Daarna zal er aansluitend de aanwijzing en loting van de moderator plaatsvinden.Inschrijven kan door onderstaande post te kopiëren en aan te vullen, te reageren in het topic of mij een pm te sturen
Moderators
KL1: @Vundezz_NL
KL2:
https://chooserandom.com/item/0c4bb1f0-9b6a-47a3-b49d-1fecc9aa4515KL3A:
https://chooserandom.com/item/968abb89-ae13-4d46-8460-e14b75f28a7aKL3B: @Mr-Lok_NL
KL4A: @maricja_NL
KL4B: @wooper_NL -
Loting voor de andere leagues staan klaar en om 22:00 zal voor deze leagues de moderator gekozen worden.
-
@mr-eric-frank-martin_nl Yes, dat kan. Ik zal je toevoegen
-
@maricja_nl fijn. Dankje!
-
RESERVES
In KL4A zal @AppieL_NL de reserveplek innemen en zijn team is AZ
In KL4B zal @Mr-Eric-Frank-Martin_NL de reserveplek innemen en zijn team is FC Utrecht
Belangrijke info voor de mods in deze leagues
@maricja_NL @wooper_NL -
Info voor de moderatorsNormaliter, stuur ik een pm of appje (als ik je nummer heb) met de instructies voor het aanmaken van de KL competitie.
Nou laat het pm-systeem ons met enige regelmaat vooral sterretjes zien op dit momentVandaar ik de instructie (stap voor stap) gedeeld heb in het KL vaste topic
@Vundezz_NL @Zuuk-United_NL @Mr-lok_nl @skinny2103_NL @maricja_NL @wooper_NL
-
Uitnodigingen voor 3B zijn verstuurd, succes allemaal!
-
Invites voor KL4A zijn eruit!
Succes allen -
Uitnodigingen voor 3A zijn verzonden, succes allemaal.
-
peter osm master
FLIPPI4
fonsluiz020Deze spelers ontbreken nog in KL4B
-
@wooper_nl Flippi zijn telefoon is kapot, hij zal dus wat later joinen!
-
Onderlinge transfer KL4B