Kanarifuglene: [KL] League
-
@McWilliam_NL : Bedankt. Ik hou het goed in de gaten.
-
Nee, dat is niet mogelijk. Neem maar van mij aan dat het anders gebeurd was.
Maar goed, mensen die het wel doen worden achteraf gewoon bestraft omdat het opgevraagd wordt bij GB. Dus zit er maar niet teveel over in.
-
Het seizoen in Italië zit er alweer op. Hieronder volgen de voorlopige eindstanden. Dit omdat de straffen voor evt gespeelde oefenwedstrijden nog uitgedeeld moeten worden. maar uiteraard gaan we ervanuit dat iedereen zo eerlijk als mogelijk gespeeld heeft. Inmiddels zijn ze opgevraagd en het is wachten op een antwoord en dan kunnen we ze definitief maken. Iedereen bedankt voor deelname, en houd het forum in de gaten voor het nieuwe seizoen. Inschrijftopic zal spoedig volgen.
-
Proficiat Dennis en alle promovendi
-
Voor wie benieuwd is naar het inschrijftopic voor het komende seizoen; dit zal op korte termijn volgen. We starten ergens in januari en binnenkort worden meer datums bekend gemaakt.
-
Gefeliciteerd @Dennis-Hijkoop_NL En gefeliciteerd aan alle promovendi!
-
Van harte gefeliciteerd aan iedereen met een mooi seizoen en met name de kampioenen en promovendi!!
Zojuist is het inschrijftopic voor het eerste seizoen van 2023 geopend. Zie het betreffende topic om je in te schrijven. We gaan naar en we starten op dinsdag 10 januari !
Iedereen fijne dagen gewenst, rust uit of ga op trainingskamp en graag tot in het nieuwe jaar!!
-
Ik wens alle KL liefhebbers mooie dagen toe!
Eventjes geen KL, niks mis mee. Schrijf je wel vast in voor komend seizoen, zie vastgepind Inschrijftopic. -
Nog tot komende vrijdag de tijd om je in (of uit) te schrijven voor de eerste KL van 2023!
Wacht niet te lang met duidelijkheid geven, we hebben namelijk best wat voorbereidingstijd nodig.Fijne jaarwisseling vanavond en tot na de oliebollen!
-
Iedereen aan het uitbuiken na de vreetdagen?
In elk geval iedereen een heel mooi 2023 gewenst met veel geluk en gezondheid!!
Liefhebber van de KL Leagues, nog een paar dagen om te laten weten wat je komend seizoen doet. Zie vastgepind inschrijftopic hierboven.
Komend weekend gaan we loten en op di 10 jan starten we in Spanje
-
@Frits-van-Turenhout_NL Ik trek alvast mij zwembroek aan. heerlijk zo aan de kust van Mallorca. (neem aan dat ik Mallorca heb hahahahahahhahaha)
5% kans wie weet
-
Beter laat dan nooit... Hierbij de definitieve eindstanden. Vergeet je niet in te schrijven voor het nieuwe seizoen. Deadline is vanavond.
Jaarranking volgt snel
-
De deadline om je aan/af te melden is vanavond.
De loting voor het komende seizoen is dit weekend of evt maandag. Hou het forum in de gaten! -
@Frits-van-Turenhout_NL ouwe rakker! Nog steeds actief zie ik Jammer genoeg geen subs vrij, anders schreef ik me wel nog eens in for old times sake.
-
@dikketuur_NL Artuur!! Hoe gaat het?
-
Dit weekend, uiterlijk maandag, zullen de indelingen en lotingen volgen. Hou het forum hiervoor in de gaten. Komende dinsdag 10 januari starten we in Spanje.
We zoeken moderators voor de diverse KL leagues. Laat een bericht achter als je dit op je wilt nemen. Zonder moderator kunnen de KL leagues niet starten.
-
Info omtrent loting en moderators: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/69168/loting-kanarifuglene-league-seizoen-1-2023/4
-
@doodskoppen_NL Bedankt om de link naar de loting hier te delen. En aan allen: succes !
-
@Frits-van-Turenhout_NL Alles prima. Momenteel examens, vandaar na een ondertussen lange pauze weer eens terug OSM geopend bij wijze van bezigheidstherapie tussen het studeren door
-
@dikketuur_NL succes met je examens!!