Kanarifuglene: [KL] League
-
@frits-van-turenhout_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Dit uitstel heeft een paar gevolgen.
Onder meer:
We zoeken een nieuwe moderator voor KL2 en KL4A.Graag een berichtje als je dit op je kunt nemen komende donderdagavond 1 sep 21.30-22.30u.
Vanavond gaan we dan eindelijk beginnen!
Voor elke KL League is inmiddels een moderator beschikbaar. Dank voor jullie hulp!De leagues worden ergens tussen 21.30-22.30u aangemaakt. Ook een moderator heeft gewoon een privéleven. Dus wacht gewoon rustig af, je krijgt vanzelf een invite. Ook als dat net na 22.30u is, blijf kalm. Onnodig zeuren, zaniken wordt niet gewaardeerd
Kijk nog even goed de loting door en zorg dat je het juiste team inneemt. Als je deelneemt, wordt verwacht dat je het gehele seizoen actief meespeelt.
Veel plezier!
-
De KL1 zal rond 21.40/21.45 aangemaakt worden. Succes en veel plezier allemaal!
-
Iedereen heeft een uitnodiging gehad behalve @osmtactieken_NL Ik kan je niet uitnodiging omdat je teveel uitnodigingen open hebt staan
-
Kl4b aangemaakt en invites verstuurd, succes allemaal!
-
Uitnodigingen voor KL4A zijn de deur uit! Veel succes!
-
Uitnodigingen voor 3a zijn verstuurd
-
@doodskoppen_nl hoe werkt het ook weer. Kan ik zelf een team kiezen
-
@koning-goedhart_nl is een loting geweest
-
@koning-goedhart_nl Dat gebeurt via loting zoals hierboven al gezegd! Jij hebt Lorient geloot en ook die ploeg ingenomen zie ik. Perfect dus!
-
@doodskoppen_nl ja, inmiddels had ik het door Haha.
-
@zork-angels_nl Thanks.
Misschien de naam aanpassen en in hoofdletters doen. Staat mooier vind ik. -
@furrax_nl speciaal aangepast voor jou️
Ps: lees voortaan eerst de spelregels door,geen spelers kopen van de tl voor 0:00 uur.
Mvg
-
@zork-angels_nl
spelregels doorgenomen !
mvg -
@zork-angels_nl : Bedankt !
-
@zork-angels_nl Mijn excuses! Had er niet opgelet!
-
@furrax_nl
Voor de volledigheid: voor die overtreding van het kopen van een speler voor 0.00u op de dag van de competitiestart zal een straf volgen.
250 minpunten x 0,8 (= competitie coëfficiënt voor kl4) = -200. -
Fantastisch GB heeft een manier gevonden om BC compensatie / timers afkopen toch te omzeilen in besloten competities, zoals KL. Next level pay to win dankzij Progression Packs.
Ze zouden er een paar neer moeten knuppelen op kantoor daar.
Voor iedereen die zo'n pakje koopt; veel plezier ermee, mijn respect ben je voor altijd kwijt. -
@bjorn2321_nl je bent dan niet alleen ons respect kwijt maar ook je 7 euro haha
-
@niekpro2005_60_nl krijg je wel 10BC voor terug. Of je moet even €50 aftikken...
-
Het is echt een schande ja...
En op tijd een maandoverzicht bekend maken betreft events/promotions ho maar.mvg!!