Kanarifuglene: [KL] League
-
Wanneer komt de DS Sheet en de eerste tussenstand ?, ik ben wel benieuwd hoe het er nu allemaal voor staat
-
tussenstandjes?
mvg
-
@JurgenFerraz_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
tussenstandjes?
mvg
Niet zo ongeduldig Jurgen of sta je bovenaan?
-
@the-beast94_NL niet bovenaan... maar wel bijna
-
-
-
-
@ajaxn001_NL is dit inclusief de straffen?
-
@Aurélie-Melis_NL De oefenpotjes zullen aan het einde van het seizoen opgevraagd en ingevoerd worden. Dus verrassingen in de standen, zijn nog altijd mogelijk tot de laatste dag
-
@Aurélie-Melis_NL Leuke dame als ava, Igor
-
@maricja_NL haha Maris
& oke thanks! Strafpunten voor transfers al inbegrepen in ranking? -
Hierbij de nieuwe tussenstanden per speelronde 13. In KL4A en KL4B zijn deze tussenstanden inclusief de kwartfinalisten in de beker. Voor 1 t/m 3 volgt de eerste bekerronde vanavond.
-
Tevens hebben jullie de DS verdeling voor de sheet nog tegoed van ons:
-
Tussenstanden per speelronde 16!
-
De straffen zijn verwerkt. Zoals eerder vermeld worden de oefenwedstrijden opgevraagd en de straffen hiervoor volgen dan ook nog.
-
Het past hier niet maar als er hier managers zitten die meespelen en geen crew hebben maar misschien dat wel zien zitten mogen zich melden bij mij in PM. Just Relax is opzoek naar vers bloed. Bedankt.
-
Onderlinge transfer in KL3A, van skinny2103 naar kjell rijkaard
-
@Huggie-Bear_NL tjonge, inderdaad. Stom van me. Leek via de web-versie een goede deal.
-
Een dagje eerder dan gepland, maar hierbij de tussenstanden. Dit omdat we precies halverwege de competitie zijn. Tevens zijn de straffen hierin meegenomen (oefenwedstrijden achteraf) en zijn de huidige beker halve finalisten hier al beloond voor hun prestaties.
-
@kjell-rijkaard_NL kan gebeuren, we zijn natuurlijk allemaal mensen.
Helaas voor je lette mijn crewgenoot iets te hard op