Kanarifuglene: [KL] League
-
@Glennevire_NL
Zeker niet het makkelijkste schema, vandaag komt het sterrenensemble van PSG op bezoek:P Die uit bij Marseille was wel een hele smerige idd.Het halen van de top-100 is leuk voor de achievement, als je dat eenmaal hebt gehaald dan zijn die prutscompetities niet meer interessant (tenzij de voor de top-10 gaat ofzo).
Dat klopt. Persoonlijk moet ik er nog alles aan doen om mijn ds te halen met Liverpool:P
-
Stond me wel is bij dat je van die sheets had in de KL is dat niet meer?
-
@Triple-444_NL
Jawel moet nog gebeuren en komen. -
@Glennevire_NL Het Kakt allemaal een beetje in he normaal gesproken is dat vanaf dag 1 en in de cc ook nu ergens na week 1 beetje jammer.
-
@Triple-444_NL mee eens
-
@Triple-444_NL
Goh jah, die sheets zijn toch zo vertekend als wat de eerste week. Ben je toch niks mee. -
Sorry dat het zo lang duurde voor de sheet, hier kan je hem downloaden: https://ufile.io/b07z6
-
@BolaBranca_NL wil jij hem voor 2 bijhouden :D?
-
Tuurlijk! Als ik weet waar die staat met een beetje uitleg erbij wil ik dat best doen
-
Sheet gebruikt en ingevuld. Stand KL1, ga ervan uit dat de invulling hetzelfde is als crewcup:
-
@raakie_NL De crewcupsheet wijkt logischerwijs (teams vs individueel) behoorlijk af van de sheet die gebruikt wordt in de KL
-
KL2 Soriano en Rashford op de lijst voor +- 1.7x de waarde
-
Tussenstand 3A
1 Triple 444 KRC Genk 2080
2 buuj11 Moeskroen-Peruwelz 2040
3 Jarno Bergman SV Zulte Waregem 1960
4 Bjorn2321 Standard Liege 1760
5 stannleyy Sporting Lokeren 1760
6 jonesy Waasland-Beveren 1620
7 Pepcoachie KVC Westerlo 1560
8 steph_m KAS Eupen 1520
9 Kevin Wybo KV Kortrijk 1480
10 Taranova Sint-Truiden VV 1400
11 brugesboy_1990 Sporting Charleroi 660
12 velvet KV Mechelen 640
13 kevinraar Club Brugge 620
14 opentoptopper KV Oostende 130
15 maxides Anderlecht -150
16 No Manager AA Gent -10499Zijn er twee promotieplaatsen?
-
@Glennevire_NL Tuurlijk! Als ik weet waar die staat met een beetje uitleg erbij wil ik dat best doen
-
Even Carjaval & Marcelo gekocht.
-
@Glennevire_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@BolaBranca_NL wil jij hem voor 2 bijhouden :D?
Zoeken jullie nog iemand voor KL3B?
-
@killing-spread_NL zeer zeker!
-
@Bjorn2321_NL nee 3
-
Voor de duidelijkheid, er zijn 6 degradatieplaatsen van de KL2 naar KL3, en 3 promotieplekken per KL3 naar de KL2