Crewduels: Discussietopic
-
@meneer-speksnijder_nl Zal morgen besproken worden op de staff meeting.
-
Ben benieuwd
-
@mikevanderhilst_nl Ik heb een reminder gestuurd
Denk dat we niet de enige zijn die benieuwd zijn naar deze stand -
@maricja_nl hij staat er nu op
leuk om te zien -
Morgen begint de laatste maand van 2021... Mooi moment voor een update van de ranglijst /
Tomorrow we'll be starting the last month of 2021... nice time for an update on this ranking -
@daankaars_nl Yess, het is meteen opgepakt na m'n reminder. En met de welgemeende excuses voor de late update.
Is idd leuk om te zien hoe crews het doen in de duels
-
@meneer-speksnijder_nl said in Crewduels: Discussietopic:
Ik zie liever een update van de matchmaking, zodat de tegenstanders eens gaan variëren. Iedere keer dezelfde tegenstanders begint saai te worden.
Hier ook de laatste 8 duels mogen we 4 x tegen dezelfde tegenstander
-
@wooper_nl Ben benieuwd wat hieruit is gekomen.
-
@meneer-speksnijder_nl Men wil de de parameters niet opnieuw aanpassen. Een tijdje geleden hebben ze dit gedaan.
Reden: Ze hebben schrik dat het niveauverschil te hoog zal worden + denken dat we in een korte tijd alweer zullen vragen om de parameters aan te passen als dit niet het gewenste resultaat zal opleveren.
Probleem: GB/miniclip hebben nooit verwacht dat sommige crews 3/4 duel teams gingen maken. Het oorspronkelijke plan was dat er max 2 duel teams per crew gingen strijden voor die 1e plaats.
-
@maricja_nl Woehoee, hoogste 100% crew
-
@wooper_nl Een cap zetten op het aantal teams per crew, had uitkomst kunnen bieden en ervoor kunnen zorgen dat het maximum 2 blijft. Met de mogelijkheid van het hebben van maximaal 24 managers in een crew en 5 managers per duel, is 2 duels per crew een beetje naïef gedacht
Snap wel dat je niet overal een limiet op wilt zetten, maar dan moet je rekening houden met meer variabelen en "Wat als" situaties bedenken
Helemaal sinds de klassieke battles afgeschaft zijn. Managers zijn graag bezig en actief in verschillende formats/events. -
@appiel_nl Leuk je weer op het forum te treffen, Albert
Jullie gaan lekker hoor
Keep it up -
@maricja_nl Dit is het antwoord dat ik kreeg van Game Basics, dus dat is niet mijn persoonlijke mening.
Dat men de duels te snel online gebracht heeft zeg ik al een tijdje, al begrijp ik ook dat het waarschijnlijk technisch moeilijk is om een parameter te vinden die zowel voor de World als de NL geschikt is.
-
Kansloos weer. Hoe moeilijk is het om een systeem te maken waarbij je elkaar kan uitdagen? Ben je ook meteen van de kapotte matchmaking af.
Het niveauverschil argument volg ik niet, wat teams bouwen wellicht wel, tactisch niet. Crews die anders spelen vereisen juist aanpassingsvermogen.
-
@maricja_nl Ik houd jullie stiekem in de gaten
-
@wooper_nl Haha, snap ik ook wel, Woopie
Ik zeg ook gewoon mijn gedachtegang erover. -
@appiel_nl Lekker Albert
En bevalt het allemaal wat je ziet? -
@maricja_nl Jouw posts wel natuurlijk maar verder...
-
Frankrijk is niet echt geschikt als Duel competitie. Verschil met PSG is groot. Totale pakketje is ondanks de 4 mindere ds3,5,7 en 9 nog steeds 80 mil beter.
-
Die duels zijn zo saai geworden... Op dit moment geen enkele reden toevoeging meer. Spijtig genoeg de enige maar om als crew omhoog te klimmen. Allemaal leuk voor nieuwe crews maar voor een crew als Just Relax hoeft dit niet meer.