Transferban voor uitgeschakelde clubs
-
Beste lezer,
Ik heb een idee voor de Euro Subs Cup (Europa League).
Ik zit op dit moment in zo'n toernooi en met deze competitie zijn we inmiddels aanbeland in de kwartfinales (return) van het toernooi. Er zijn dus al een aantal clubs uitgeschakeld. Nu blijkt het dat deze uitschakelde clubs nog steeds kunnen handelen en hier een ander mee kunnen helpen,
Is het een idee om de uitgeschakelde clubs niet meer te laten handelen?
Zoals in onderstaande afbeeldingen te zien is, handelen CSKA Moscow en Rennes met Getafe. Echter zijn CSKA Moscow & Rennes beide al uitgeschakeld. Zij kunnen hiermee een ander team bevoordelen, omdat zij nergens meer voor spelen. -
Hier ben ik het wel mee eens. Zeker als je naar de verkoopprijzen van deze spelers kijkt. Meteen uit de league gooien niet, want ik vind het zelf ook wel leuk om te kijken wie er uiteindelijk wint.
Je kan natuurlijk ook een manager reporten als je het idee hebt dat deze vals speelt. -
-
@Moneymaker99_NL
Hallo,Je suggestie om transfers uit te schakelen bij uitgeschakelde teams is zojuist doorgegeven. Het is inderdaad niet echt fair als managers die geen belang meer hebben in een competitie nog een lopende competitie kunnen beïnvloeden.
Verder kun je inderdaad zoals de managers hierboven aangeven een cheat report indienen. Via het forum worden cheatmeldingen namelijk niet behandeld of besproken.