ticketprijzen stadion
-
Hoi,
Misschien een gek idee, maar ik dacht dat het misschien leuk zou zijn als je invloed kan hebben op de kaartverkoop. Dat je met te dure prijzen fans tegen kan houden om een kaartje te kopen. Als je nummer 1 bent en je hebt een topper dat je de kaartjes voor meer geld kwijt kan raken?
Gr.
-
@masterlijk-gedaan_NL
Ik vind het geen goed idee eigenlijk, de kaarten verkoop is de kleinste inkomenstenbron. Je verdient meer door actief te zijn in de transfermarkt, dan is de kaartenverkoop bijna niks. -
Misschien kun je reageren op het idee wat geopperd wordt. Dat er via een andere weg meer geld te verdienen valt is totaal niet relevant om als reactie op zijn vraag te vermelden en daardoor volstrekt overbodig. Forumvervuiling is er al genoeg.
-
@Raymond-van-der-Heijden_NL said in ticketprijzen stadion:
Misschien kun je reageren op het idee wat geopperd wordt. Dat er via een andere weg meer geld te verdienen valt is totaal niet relevant om als reactie op zijn vraag te vermelden en daardoor volstrekt overbodig. Forumvervuiling is er al genoeg.
Is het zeker wel, de kaartenverkoop is een hele kleine inkomstenbron, dus ik vind niet dat het hoeft.
En hij komt ook met de reden dat een topper meer geld kan besteden op het huidige moment, maar dat hoeft helemaal niet. Als je een beetje actief bent kan je zo 10 miljoen winst per dag pakken, nog iets actiever kan nog 25 en kan zelfs meer dan 100 miljoen. -
@Yassin-Mansousri_NL precies, pak per dag wel minimaal 25+ miljoen winst om alleen al spelers te kopen van de transfermarkt en om gelijk door te gaan verkopen.
-
Het is inderdaad een manier om aan geld te komen door spelers te kopen en te verkopen. Als je kijkt naar een klassieker, el classico etc dan worden er normaal miljoenen verdient voor de ticketverkoop. Deze prijzen voor tickets zijn niet te vergelijken met bijvoorbeeld een nummer 18 op bezoek bij je. Ik vind het persoonlijk jammer dat je dit niet terugziet in het spel.
Het is voor een kleine club mogelijk ook goed als er een grotere club op bezoek komt om je stadion maximaal te vullen mits je de juiste prijzen invoert.
Het spel is niet alleen maar transfers maken om een beter team te maken, maar daar heeft het zich in de afgelopen jaren wel naar ontwikkeld.
-
Met het upgraden van je stadion, kan je de inkomsten van je club al genoeg beïnvloeden
Aangezien er verder geen reacties meer geweest zijn, sluit ik dit topic.